ZF 24

Cu patru magazine de muzică, Pro Guitar are vânzări de aproape 4 milioane de lei

Cu patru magazine de muzică, Pro Guitar are vânzări de...

Autor: Corina Mirea

16.08.2015, 09:00 311
Basil Şi Andrei Zârnoveanu, tată şi fiu, au deschis primul magazin cu in­stru­mente muzicale în 2004, într-un spa­ţiu din Magazinul Muzica din Capitală, iar în prezent brandul Pro Gui­tar Shop, creat de cei doi, are patru ma­gazine în Bucureşti, Cluj-Napoca, Braşov şi Sibiu şi afaceri de 3,7 mil. lei. 
 
Toate instrumentele şi echipa­men­tele vândute de Pro Guitar Shop sunt lua­te direct de la producătorii mărcilor dis­tribuite, din SUA, Japonia şi Ger­ma­nia. Cei doi antreprenori au în pre­zent unsprezece salariaţi (personal de vân­zare în magazine, pentru livrări ale co­menzilor  online, inginer pentru service specializat etc.).
 
„Comerţul cu instrumente muzi­cale este un business de nişă, la începuturi în Ro­mânia. Suntem încă mult în urma Unga­riei sau a altor ţări vec­ine, cu popu­laţie mult mai mică. În America, în fie­care casă este o chitară şi, mai mult, fie­care copil studiază un in­strument mu­zical la şcoală. În Româ­nia, muzica aproape a dispărut ca disci­pli­nă şco­la­ră“, spune Andrei Zârno­vea­nu, admi­nis­trator al businessului şi cel care se ocu­pă în prezent de marke­tingul companiei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO