Basil Şi Andrei Zârnoveanu, tată şi fiu, au deschis primul magazin cu instrumente muzicale în 2004, într-un spaţiu din Magazinul Muzica din Capitală, iar în prezent brandul Pro Guitar Shop, creat de cei doi, are patru magazine în Bucureşti, Cluj-Napoca, Braşov şi Sibiu şi afaceri de 3,7 mil. lei.
Toate instrumentele şi echipamentele vândute de Pro Guitar Shop sunt luate direct de la producătorii mărcilor distribuite, din SUA, Japonia şi Germania. Cei doi antreprenori au în prezent unsprezece salariaţi (personal de vânzare în magazine, pentru livrări ale comenzilor online, inginer pentru service specializat etc.).
„Comerţul cu instrumente muzicale este un business de nişă, la începuturi în România. Suntem încă mult în urma Ungariei sau a altor ţări vecine, cu populaţie mult mai mică. În America, în fiecare casă este o chitară şi, mai mult, fiecare copil studiază un instrument muzical la şcoală. În România, muzica aproape a dispărut ca disciplină şcolară“, spune Andrei Zârnoveanu, administrator al businessului şi cel care se ocupă în prezent de marketingul companiei.