ZF 24

DHL România: Comenzile generate de magazinele online româneşti care vând în afara ţării au crescut cu 68% în timpul stării de urgenţă faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut

Oana Mandicescu, director comercial la DHL România: Credem că e-commerce-ul este marele câşti­gă­tor, aici vedem cele mai mari oportunităţi de dezvoltare. Vorbim de cross-border e-commerce, pro­duse româ­neşti vândute on­line în întreaga lume.

Oana Mandicescu, director comercial la DHL România: Credem că e-commerce-ul este marele câşti­gă­tor, aici vedem cele mai mari oportunităţi de dezvoltare. Vorbim de cross-border e-commerce, pro­duse româ­neşti vândute on­line în întreaga lume.

Autor: Alina-Elena Vasiliu

18.06.2020, 19:10 355

În 2019, businessul raportat pentru compania DHL International România a ajuns la 341 mil. lei, în creştere cu 17% faţă de anul precedent.

Numărul de livrări de colete gene­ra­te de maga­zi­nele online româneşti care vând în afara ţării a cres­cut cu 68% pentru compania de logistică şi curierat DHL România în perioada stării de ur­genţă, comparativ cu ace­laşi interval din 2019. În creştere au fost şi li­vrările de pa­chete către clienţii ro­mâni care au comandat din străinătate.

„Volumele de inbound (im­porturi), în special din spa­ţiul extra­comunitar (China, Co­re­ea de Sud) s-au du­blat, la fel şi volumul de muncă. Totodată, volu­mele pen­tru seg­mentul B2C (busi­ness-to-consu­mer – n.red.) au în­re­gistrat o creş­te­re de 68% faţă de aceeaşi perioadă a anu­lui trecut“, spune Oana Mandicescu, director come­rcial la DHL România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO