Diana Staicu, proprietară a Scandinavian Design House, care vinde mobilier şi accesorii premium în stil scandinav, ce are în portofoliu şi brandurile Vox, BoConcept şi Fleximo, spune că vânzările companiei au scăzut cu 70% pe fondul pandemiei de Covid-19, „dar costurile au scăzut cu doar 25%”, motiv pentru care optimizarea costurilor se află pe lista obiectivelor pentru anul în curs. „Într-un timp scurt a trebuit să ne reinventăm aproape complet. Partea bună a acestei pandemii a fost că am analizat care sunt punctele vulnerabile şi cum putem să le transformăm în puncte forte”, a spus pentru ZF Diana Staicu.
De asemenea, de la începutul lunii martie cele patru showroomuri, care se află sub umbrela companiei Scandinavian Design House, au fost închise pe o perioadă nedeterminată, însă de la mijlocul lunii mai au fost redeschise două dintre ele, localizate stradal, fiind vorba despre BoConcept şi Vox mobilier, parchet şi decoraţiuni. „Am fost obligaţi să închidem cele patru magazine, să sistăm livrările şi montajele de mobilier. Astfel, din cei 27 de salariaţi, a trebuit să lăsăm acasă, în şomaj tehnic, 24 de persoane. Cu o echipă de trei oameni am onorat comenzile sosite din online şi am organizat tururi private de showroom”, a adăugat Diana Staicu.