ZF 24

După 8 ani de la intrarea pe comunicaţii mobile, RCS&RDS îşi publică pe site oferta de telefoane la fel ca rivalii

O noutate pentru RCS&RDS: clienţii pot căuta telefoanele pe pagina web a operatorului după diferite criterii, iar preţul terminalului se actualizează dinamic, în funcţie de abonamentul selectat

O noutate pentru RCS&RDS: clienţii pot căuta telefoanele pe pagina web a operatorului după diferite criterii, iar preţul terminalului se actualizează dinamic, în funcţie de abonamentul selectat

Autor: Adrian Seceleanu

19.01.2015, 20:09 13505

După aproape 8 ani de la lansarea serviciilor de telefonie mobilă, compania de cablu RCS&RDS şi-a modificat recent pagina web astfel încât oferta sa de telefoane mobile disponibile împreună cu un abonament să fie publicată după o structură similară celei folosite de rivali - care permite selectarea terminalelor în funcţie de diferite criterii (sistem de operare sau mărimea ecranului de exemplu) şi actualizarea dinamică a preţului în funcţie de planul tarifar ales.

Trecerea la actuala structură a paginii web - în care utilizatorii pot selecta telefoanele după diferite criterii şi pot vizualiza detalii despre specificaţiile tehnice ale terminalelor din oferta comercială - nu pare a fi genul de decizie dificil de luat în anul 2015 de un operator de comunicaţii cu afaceri de peste 600 de milioane de euro pe an. Totuşi, până nu de mult RCS&RDS publica pe pagina sa web doar o listă de preţuri pentru telefoane în funcţie de abonamentul ales şi care avea aceeaşi “funcţionalitate” ca un pliant tipărit dintr-un magazin - nu existau legături către alte pagini în care clientul să găsească, spre exemplu, detalii tehnice despre telefoane.

Schimbarea făcută de RCS&RDS pe pagina sa web face parte dintr-o serie de acţiuni, lansate în primăvara anului trecut, care arată preocuparea companiei de a creşte agresiv pe segmentul de telefonie mobilă. Seria de acţiuni a RCS&RDS include migrarea de la o reţea de casierii la dezvoltarea unei reţele de magazine la standarde apropiate de cele ale concurenţei sau extinderea ofertei de telefoane disponibile la preţuri subvenţionate împreună cu abonamente.

În iunie 2013, cea mai recentă dată pentru care există informaţii legate de baza de clienţi a RCS&RDS, compania avea 1,1 milioane de clienţi pentru serviciile de telefonie mobilă din România.

Compania este pe de altă parte numărul unu pe piaţa de servicii de televiziune şi de internet fix şi al doilea furnizor de telefonie fixă din România. Cel mai mare rival al RCS&RDS este grupul Telekom, singurul care are în ofertă un pachet complet de servicii fixe şi mobile.

Acţionarul majoritar al RCS&RDS este antreprenorul Zoltan Teszari din Oradea.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO