ZF 24

Indotek Group, grup european de investiţii imobiliare cu sediul la Budapesta, a investit 16 milioane euro în renovarea centrului comercial Plaza M din Târgu Mureş, fostul Promenada Mall

Indotek Group, grup european de investiţii imobiliare cu...

Autor: Roxana Rosu

02.05.2024, 09:22 184

Indotek Group, grup european de investiţii imobiliare cu sediul la Budapesta, a investit 16 milioane euro în renovarea şi rebrandingul centrului comercial Plaza M din Târgu Mureş, cunoscut anterior sub numele de Promenada Mall.

Cu o suprafată de 55.000 de metri pătraţi, complexul are în portofoliu branduri precum CCC şi HalfPrice, dar şi noile intrate Tedi şi New Yorker, altele fiind în curs de pregătire pentru a fi inaugurate. Mall-ul găzduieşte acum 90 de magazine, cu o rată de ocupare actuală de aproximativ 92%.

„Valul de noi deschideri de magazine este programat să continue în iulie, odată cu sosirea a doi chiriaşi importanţi. Retailerul danez de mobilă Jysk care se concentrează pe decorarea locuinţelor şi Fressnapf, un jucător relativ nou pe piaţa românească specializat în produse pentru animale de companie, care se mândreşte cu o prezenţă europeană semnificativă cu peste 1400 de unităţi”, a declarat Zsolt Kertai, şeful departamentului Retail Internaţional la Indotek.

Proiectul de renovare, desfăşurat în două etape, a inclus o extindere cu 10% a suprafeţei, modernizarea interioarelor şi refacerea completă a zonelor comunitare. De asemenea, magazinele Auchan şi Leroy Merlin au fost complet reamenajate şi a fost adăugată o zonă de grădină.

”Scopul principal al reorganizării noastre comerciale a fost să facem din Plaza M destinaţia principală pentru cumpărături din Târgu Mureş, oferind alternative accesibile şi de înaltă calitate pentru familiile locale. De asemenea, ne propunem să devenim centrul de retail de referinţă pentru brandurile internaţionale care apreciază calitatea şi accesibilitatea şi salutăm retailerii internaţionali care împărtăşesc această viziune şi optează să se mute în centrul nostru comercial. Strategia noastră cuprinzătoare de renovare cuprinde mult mai mult decât introducerea de noi comercianţi în centru. Încurajăm în mod activ chiriaşii noştri existenţi să implementeze cele mai recente concepte de retail în Plaza M.”, a declarat Zsolt Kertai.

El a adăugat că strategia grupului pune accentul pe revitalizarea şi extinderea clădirilor existente în loc să construiacă altele noi, concept folosit şi pe pietele din Italia, Spania şi Ungaria.

Expansiunea în curs a grupului Indotek în România face parte dintr-o strategie mai amplă de investiţii în imobiliare, realizarea de tranzacţii de tip M&A şi achiziţionarea de credite neperformante. Compania deţine investiţii pe mai mulţi ani, uneori decenii, cu scopul de a genera randamente excepţionale pentru investitorii săi. Cu un portofoliu românesc evaluat la peste 150 de milioane de euro, grupul Indotek deţine toate premisele pentru a-şi continua creşterea în regiune.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO