ZF 24

Iuga, PwC: In perioade de criza, se pun bazele reusitei ulterioare

09.11.2008, 19:45 13

Recesiunile sunt perioade in care firmele pot sa-si intareasca semnificativ pozitia competitiva, ele pot integra in planificarea lor strategica elemente care sa le asigure cresterea si in timp de criza, considera Vasile Iuga, Managing Partner la PricewaterhouseCoopers.

"Companiile importante sunt pregatite sa se adapteze la modificarile de comportament ale clientilor si sa creeze produse si servicii noi care sa raspunda nevoilor acestora in perioade de incetinire a cresterii economice, cu alte cuvinte, sa se adapteze la piata", a spus Iuga, adaugand ca flexibilitatea politicii de preturi este unul din elementele pe care companiile ar trebui sa le introduca in "strategia de criza".

Cititi in ZIARUL FINANCIAR de maine care este trategia propusa de PwC companiilor in situatii de criza.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO