ZF 24

Kazahii renunţă la brandul Rompetrol creat acum 40 de ani

Kazahii spun că pentru benzinării brandul se va păstra deo­camdată

Kazahii spun că pentru benzinării brandul se va păstra deo­camdată

Autor: Roxana Petrescu

11.03.2014, 00:07 504

Kazahii de la Rompetrol au luat decizia de a renunţa la brandul grupului, un nume cu o tradiţie de 40 de ani, al doilea cel mai mare jucător din piaţa petrolieră locală urmând să se numească de acum înainte Kaz­Munay­Gas (KMG) In­ternaţional.

Kazahii spun că pentru benzinării brandul se va păstra deo­cam­dată, mai ales în con­textul în care anul trecut compania a in­ves­tit într-un nou concept de staţie sub numele Rompetrol, dar pe termen lung proprietarii grupului vorbesc despre schimbarea treptată a identităţii vizuale.  „Toate companiile grupului vor fi promovate printr-un singur brand puternic (KazMunay­Gas Internaţional), care va fi cunoscut atât în ţară, cât şi la nivel interna­ţional“, a declarat Zhannat Tussup­be­kov, CEO al grupului Rompetrol, de acum - KMG Inter­naţional.

WikiZF: Profilul companiei Rompetrol

Specialiştii în branding spun că dacă schim­barea va fi men­ţi­nută doar la nivelul numelui grupului, aceasta nu-i va afecta pe consumatori. „Dacă decid însă să schimbe şi numele staţiilor, s-ar putea să aibă o problemă mare“, crede Ştefan Liuţe, strategy director al agenţiei de branding Storience.

Rompetrol are peste 400 de benzinării în România, este proprietarul celei mai mari rafinării locale, Petro­midia.

Citiţi în continuare pe ZF Corporate:

- brandurile sub care opereaza benzinăriile Rompetrol

- declaraţia reprezentanţilor Rompetrol cu privire la reţeaua de benzinării

- istoria memorandumului semnat de Rompetrol cu statul român; rezultatele financiare ale companiei

Citiţi mai multe detalii aici

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 11.03.2014

ZF Corporate este serviciul specializat de ştiri cu plată al Ziarului Financiar. Pentru a putea citi aceste ştiri trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Imobiliare şi altele). Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286, tel. mobil: 0766.606.994) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro sau stefan.paraschiv@m.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO