ZF 24

Melchior de Polignac, Carrefour: Incertitudinea privind veniturile este cea care frânează consumul

François Melchior de Polignac, directorul executiv al Carrefour

În primele luni am deschis 4 supermarketuri şi 11 magazine de proximitate Express operate în regim de franciză. În acest an vom continua expansiunea pe formatele de supermarket şi de magazine de proximitate în franciză, însă vom deschide şi un  hipermarket la Galaţi, la finele anului.

François Melchior de Polignac, directorul executiv al Carrefour În primele luni am deschis 4 supermarketuri şi 11 magazine de proximitate Express operate în regim de franciză. În acest an vom continua expansiunea pe formatele de supermarket şi de magazine de proximitate în franciză, însă vom deschide şi un hipermarket la Galaţi, la finele anului.

Autor: Cristina Roşca

07.08.2013, 21:04 138

François Melchior de Polignac, direc­to­rul executiv al operaţiunilor locale ale grupului francez Carrefour, spune că românii sunt tot mai pru­denţi în achiziţii din cauza incer­ti­tu­di­nilor din economie, în principal cele privind veniturile.

„Contextul economic este principalul fac­tor de frânare a consumului. Consumatorii sunt din ce în ce mai prudenţi având în vedere in­cer­titudinile cu care se confruntă, dintre care incer­titudinea privind veniturile este cea mai mare“, spu­ne francezul care conduce afacerile de circa cinci miliarde de lei ale grupului francez în Ro­mânia. Mai mult, el spune că în condiţiile ac­tuale este dificil de estimat cum va evolua con­sumul în următoarea perioadă.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO