ZF 24

ZF Digital '13: Panel ”In the spotlight: e-retail. Strategii. Soluţii. Perspective" - VIDEO

10.11.2013, 20:00 89

Supermarketurile online au avantajul că reduc timpul consumat cu cumpărăturile şi aduc şi economii, consideră reprezentanţii Carrefour şi Metro, prezenţi în cadru panel-ului”In the spotlight: e-retail. Strategii. Soluţii. Perspective.

“Pentru moment, noi vindem timp ceea ce se vede şi în felul în care am structurat site-ul. Scopul site-ului este de a reduce timpul petrecut cumpărând”, a spus Radu Butufei, director e-commerce Carrefour România.

„Economia între a cumpăra online sau a merge fizic la magazin este de 50 de lei”, a declarat Cosmin Costea, E-commerce Manager Metro Cash&Carry.

Cele mai importante declaraţii:

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO