ZF 24

Vânzările Mazda au crescut cu 58% în primul semestru în România

Vânzările Mazda au crescut cu 58% în primul semestru...

Autor: Departamentul Economic

12.07.2016, 11:48 599

În iunie, Mazda a vândut 167 de autoturisme, cu 69% mai mult decât în luna similară de anul trecut.

Totodată, producătorul a vândut 60.571 de maşini în Europa în al doilea trimestru din 2016, mai mult cu 25% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Cota de piaţă a ajuns la 1,4% în Europa.

Mazda CX-3 rămâne în continuare cel mai bine vândut model, cu 202 unităţi cumpărate, acesta menţinându-şi poziţia din primele 3 luni. Al doilea cel mai comandat model Mazda pe piaţa din România în primele şase luni a fost compacta Mazda3, cu 198 de unităţi comercializate, iar al treilea este CX-5, SUV-ul compact din gama Mazda, cu 177 de unităţi vândute, în creştere cu 33% faţă de anul trecut. Şi în Europa cele două SUV-uri au fost principalele modele care au susţinut vânzările, adjudecându-şi 46% din volumul total comercializat.

Mazda6 a înregistrat cea mai mare creştere dintre toate modelele, astfel că în perioada ianuarie-iunie s-au vândut 125 de unităţi, reprezentând cu 44% mai mult decât în semestrul 1 din 2015.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO