ZF 24

Vizitele de studiu în străinătate, o experienţă dorită la MBA

Vizitele de studiu în străinătate, o experienţă...

Autor: Adelina Mihai

11.05.2015, 00:02 28
Apreciază programele care au inclusă în ofertă posibilitatea organizării unui modul de studiu în străinătate, dar când ajung acolo nu prea interacţionează cu studenţii de la universităţile partenere - acestea ar fi concluziile care se deduc din evaluările pe care le-au făcut absolvenţii la această dimensiune.

Anul acesta, pe primul loc în topul programelor de MBA la capitolul „componentă interna­ţională“ se situează programul oferit de WU Executive Academy, care are în preţul de 35.000 de euro două rezidenţiate: unu în Minneapolis (SUA), care se desfăşoară la Carlson School of Management şi durează 5 zile, şi unu în Viena, care are loc la WU Executive Academy şi care durează tot 5 zile.

Pe locul 2 este ASEBUSS, al cărei program include o călătorie de studiu în Atlanta- SUA, organizată cu scopul susţinerii proiectelor elaborate de managerii români împreună cu colegii americani în faţa profesorilor ASEBUSS şi ai Kennesaw State University, cât şi în efectuarea de vizite la companii din Atlanta sau din apropiere.

Şi Tiffin University organizează o vizită în SUA dacă vor şi studenţii. În evaluarea dimensiunii „componenta inter­naţională“, absolvenţii de MBA oferă punctaje programului pe care l-au absolvit în func­ţie de următoarele criterii: echipa de profesori străini, materiale folosite la cursuri (studii de caz din România sau internaţionale), networ­kingul cu studenţii şcolilor partenere şi existenţa modulelor de studiu în străinătate.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO