ZF Live

ZF Live. Tudor Manea, director general eMAG: Mizăm pe vânzări de 585 mil. lei de Black Friday. Anul acesta şi Crăciunul va fi online. „Faţă de anul trecut, acum sunt cu 8% mai mulţi clienţi care vor să cumpere, adică anul acesta 54% dintre români au declarat intenţia de achiziţie iar suma pe care aceştia au în plan să o cheltuie este mai mare cu 9% faţă de anul 2019.“

Autor: Alexandra Cepăreanu

11.11.2020, 00:06 344

eMAG, liderul pieţei locale de retail online, mizează pe vânzări de 585 mil. la ediţia din acest an, cu numărul zece, a evenimentului de shopping Black Friday.

„Estimăm vânzări de circa 585 mil. lei, cu 17% mai mari decât anul trecut. Acest Black Friday şi sezonul de cumpărături de Crăciun se vor muta în online anul acesta. eMag a pregătit discounturi în valoare totală de 300 mil. lei“, a declarat în cadrul emisiunii de business ZF Live Tudor Manea, director general eMAG. Retailerul a introdus pe piaţa locală în urmă cu un deceniu acest eveniment de shopping, după modelul din SUA, şi a reuşit să-l impună pe piaţă, acesta fiind adoptat nu doar de rivalii din piaţa de electro IT&C ci de jucători din diferite segmente de activitate. Pandemia a accelerat adopţia achiziţiilor online, iar acest comportament se va păstra, a adăugat Manea. 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

ZF Live
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO