ZF Transilvania

Ciel ataca piata din Transilvania cu doua produse noi

20.05.2004, 00:00 37



Compania Ciel a lansat pe piata din Transilvania ultimele doua produse ale pachetului Ciel Finance Manager. Cele doua sisteme noi - Ciel Gestiune Comerciala si Ciel Imobilizari - completeaza pachetul solutiilor de contabilitate si gestiune oferite de Ciel pe piata romaneasca din 1991. Compania Ciel a obtinut in anul 2003 o cifra de afaceri de un milion de dolari, din care, rata profitului reprezinta 25%.



Proiectul pentru cele doua programe noi a fost propus de companie in 2002 si la el s-a lucrat mai mult de un an si jumatate. Investitiile companiei in lansarea produselor s-au ridicat la 200.000 de dolari si au constat in costuri de dezvoltare, formarea clientilor, asistenta tehnica, si cursuri de formare pentru specialistii din cadrul companiei. Ciel a ales Transilvania pentru ca aici concurenta este mai acerba decat in alte zone. "Studiile de piata realizate de compania noastra, arata ca suntem lideri de piata in acest domeniu, in toate zonele tarii", declara Paul Paschievici. Diferentele fata de locul urmator sunt diferite insa, in functie de zonele tarii. "De exemplu, in urma sondajelor, a reiesit ca in Cluj concurenta este mult mai stransa fata de alte zone, ceea ce este un lucru bun. Concurenta nu poate insemna decat standarde ridicate de calitate", este de parere directorul general Ciel. De altfel, cererea pentru produsele Ciel au crescut cu aproximativ 25% in Transilvania, la fel ca media din intreaga tara. Aceasta crestere a fost datorata, dupa parerea directorului general Ciel, politicii agresive de marketing si a actualizarii constante la fluctuatiile pietei. "Transilvania este o zona puternica si bogata si ne-am orientat din ce in ce mai mult catre ea, in ultima perioada, mai ales ca observam un interes din ce in ce mai ridicat aici, pentru produsele noastre", adauga Paul Paschievici. Transilvania reprezinta un sfert din vanzarile companiei, daca nu se iau in calcul sumele din Bucuresti.



Cererea pentru programele de acest gen a crescut in acest an cu 20%. "Interesul crescut pentru produsele noastre s-a facut remarcat si prin numarul de accesari al site-ului companiei. De la 600 de vizitatori pe saptamana, din decembrie 2003, numarul a crescut constant pana la 1200 de vizitatori in prezent", declara Paul Paschievici. Oferta Ciel propune IMM-urilor un pachet complet de programe pentru contabilizare si gestiune la pretul de 269 de euro pentru un monopost si 539 de euro pentru o retea. Fiecare ramura a acestui pachet complet reprezinta un program in sine, care poate fi achizitionat cu 89 de euro pentru un monopost sau 229 de euro pentru retea. "20.000 de clienti si oferta noastra de preturi este dovada concreta a acestei politici", adauga Paul Paschievici.



In 2004, directorul general al companiei estimeaza o crestere a cifrei de afaceri cu aproximativ 25%, in functie de rezultatele consistente obtinute pana in prezent. Compania a vandut pana in prezent peste 35.000 de licente in toate zonele tarii, are o retea de peste o suta de parteneri si 20.000 de clienti. Colectivul companiei este format din 40 de specialisti in diverse domenii. "Backgroundul economic este cerut oricarui angajat, indiferent de specializarea acestuia, iar un alt criteriu important de selectie a personalului este capacitatea de a invata si de a face lucruri noi", considera directorul general. transilvania@zf.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO