Ziarul de Duminică

CARTEA DE ECONOMIE / Martin Lindstrom - Branduri senzoriale

CARTEA DE ECONOMIE / Martin Lindstrom
15.07.2009, 13:00 141

Branduri senzoriale
Construiti branduri puternice folosind toate cele 5 simturi
Editura Publica

Despre Martin Lindstrom se spune ca este unul dintre cei mai mari vizionari in domeniul antreprenorial si ca, in cei douazeci de ani pe care i-a petrecut in publicitate, a schimbat lumea marketingului global. S-a nascut in 1970, e autorul mai multor carti, iar la 1 mai anul acesta, revista „Time" il numea unul dintre cei mai influenti 100 oameni din lume in domeniul marketingului.
Stiati ca 83% din toate comunicarile comerciale apeleaza la un singur simt - ochii nostri? Asta inseamna ca de-abia 17 % raman pentru celelalte patru simturi. Faptul este extraordinar avand in vedere ca 75% din emotiile zilnice sunt influentate de miros, ca 56% din starile de bine sunt date de sunete pozitive. Avand la baza cel mai amplu studiu efectuat vreodata in ceea ce priveste felul in care cele cinci simturi afecteaza crearea brandurilor, Lindstrom expune un program in mai multe puncte prin care arata cum se poate fonda o abordare de marketing capabila sa stimuleze toate simturile.
„Majoritatea companiilor – scrie Philip Kotler in prefata - aleg calea cea mai usoara petru a-si pune brandurile pe piata. Achizitioneaza o multime de reclame costisitoare si emit pretentii cliseizate. Companiile pe care le descrie Martin sunt mult mai creative. Unul dintre motivele principale pentru a citi aceasta carte este acela ca ea contine idei nepretuite pentru a reimprospata viata propriilor dumneavoastra branduri."
Traducere de Mihaela Sofonea. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO