Ziarul de Duminică

CARTEA DE ECONOMIE/ Servicii pentru clienti

CARTEA DE ECONOMIE/ Servicii pentru clienti
17.11.2009, 14:48 27
Chris Daffy
Client o data, client mereu
Editura Publica
Client o data, client mereu este bestsellerul unui specialistin domeniul serviciilor pentru clienti. Cartea ofera idei sisfaturi usor de inteles si de aplicat, bazate pe experienta de 30de ani in marketing, vânzari si management a autorului. Chris Daffyscrie intr-un mod antrenant si creativ, organizându-si materialulin functie de câteva concepte-cheie pe care le grupeaza sub numeleglumet "Legile lui Daffy". El renunta la orice jargon si vorbestepe limba tuturor, fiindca serviciile pentru clienti nu inseamnapentru el doar o strategie in afaceri, ci si un raport interactivsi reciproc profitabil.
Rapiditatea cu care s-a epuizat primul tiraj, publicat in1996, este cea mai buna pledoarie pentru felul in care Daffy stiesa-si atraga si cultive clientii. Datorita comenzilor facute inavans de oamenii de afaceri cu care a colaborat, prima editie adisparut din librarii in mai putin de noua luni. Intre timp,Client o data, client mereu a cunoscut câteva reeditari,autorul introducând idei noi si chiar un capitol nou, desprevânzarile online.
Chris Daffy este un conferentiar renumit si unul dintre ceimai importanti experti britanici in serviciile pentru clienti.Interesat de acest domeniu de mai mult de 20 de ani, a fostorganizator si a tinut prelegeri in toata lumea: Statele Unite,Olanda, Franta, Germania sunt doar câteva dintre tarile unde a fostinvitat. In anul 2000, a creat Academy of Service Excellence, alcarei presedinte este si in prezent, iar printre clientii lui senumara American Express, BBC, Hewlett-Packard, Microsoft, RoyalBank of Scotland si Toyota.
Dorinta lui de a promova si sustine abordarea afacerilor dinperspectiva atentiei orientate catre consumatori l-a adus si inRomânia, in anul 2005. Iar renumele i-a fost confirmat de faptulca, drept urmare a acestei conferinte de la Bucuresti, a fostcooptat de o companie locala de consultanta.

Prima lui carte, Client o data, client mereu, a devenitbestseller imediat dupa lansare, ca si conferintele video Customersfor Life (1996) si Famous for Service (1999). La inceputul anului2009 a publicat o a doua carte, How to WOW your customers.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO