Ziarul de Duminică

O carte care nu trebuie să lipsească de pe biroul niciunui manager

O carte care nu trebuie să lipsească de pe biroul...

Autor: Ziarul de Duminica

04.07.2013, 23:54 767

Bob Nelson

1001 de moduri de a-ţi recompensa angajaţii

Editura Litera

Traducere din limba engleză de Maria-Raluca Topală. Există un lucru pe care oamenii şi-l doresc mai mult decât banii, şi anume aprecierea celorlalţi. Oricine, top manager sau simplu angajat, îşi doreşte să i se recunoască meritele pentru o muncă bine făcută. Majoritatea oamenilor se gândesc la forme materiale, concrete, de recunoaştere a meritelor la serviciu: măriri de salarii, prime, bonuri cadou etc. Bob Nelson ne demonstrează, pe baza multor studii de caz şi exemple reale, că angajaţii apreciază la fel de mult şi altfel de recompense – un program flexibil, cursuri de perfecţionare, implicare în luarea deciziilor şi, în primul rând, mulţumiri şi laude. Nimic nu este mai important pentru angajaţi decât să simtă că şefului îi pasă cu adevărat de ceea ce fac. Prin intermediul unei multitudini de exemple din activitatea unor companii, Bob Nelson oferă în cartea de faţă un tezaur de idei, elemente de inspiraţie şi resurse care să permită managerilor să facă din apreciere, recunoaştere şi recompensare o componentă permanentă a repertoriului lor managerial. Indiferent că eşti director, manager sau antreprenor, dacă vrei să ai angajaţi motivaţi, plini de entuziasm, citeşte această carte şi alege dintre cele 1001 de idei pe cele care ţi se potrivesc.

Bob Nelson, expert în man­agement şi motivaţie, este autorul mai multor cărţi de succes, traduse în 37 de limbi. Printre bestselleruri se numără 1001 Ways to Energize Employees, Keeping Up in a Down Economy şi The Management Bible. O carte care nu ar trebui să lipsească de pe biorul niciunui manager şi care s-a vândut în peste 1,5 milioane de exemplare.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO