Afaceri de la zero

A inceput ca o afacere de familie

26.05.2009, 14:39
Importul si comercializarea in Romania a produselor brandului international de genti si accesorii din piele La Bagagerie au inceput ca o mica afacere de familie, prin deschiderea anul trecut a primului magazin cu o investitie de peste 200.000 de euro.
"Decizia de a lansa La Bagagerie in Bucuresti a fost foarte bine gandita. Noi ne-am dorit sa le oferim romanilor acces la produse de o calitate net superioara, pe care pana acum nu le vedeau decat in reviste sau in marile magazine din afara, fara ca aceasta sa insemne preturi foarte mari. Detinem un contract de distributie exclusiva pentru Romania, incheiat cu La Bagagerie", explica Mihaela Popa, partener al La Bagagerie.
Produsele comercializate in cadrul magazinului deschis in Mario Plaza din Bucuresti sunt destinate atat femeilor, cat si barbatilor si sunt realizate din piele naturala si sintetica.
Clientii tinta sunt "oameni activi, cu venituri middle-high, care apreciaza rafinamentul, dar care nu se inscriu neaparat in zona celor care urmaresc trendurile din moda, ci care prefera eleganta clasica. Referindu-ne la acest target, credem ca in Bucuresti exista la ora actuala cel putin cateva zeci de mii de astfel de persoane".
Costurile pentru deschiderea unui magazin La Bagagerie se pot incadra intre 50.000 si 150.000 de euro. "Suntem deschisi la cooperare cu oricine este interesat sa deschida in Romania un astfel de magazin. Pana acum preocuparea noastra a fost lansarea brandului pe piata bucuresteana." Pentru magazinul din Bucuresti cifra de afaceri estimata pentru acest an este de 200.000 - 250.000 euro.
 

O campanie Ziarul Financiar Banca Transilvania