Afaceri de la zero

Flamingo a murit! Traiasca Babylon

13.12.2002, 00:00 Autor: Raluca Badea

Cei care treceau pe langa Parcul Cismigiu erau obisnuiti cu cladirea roz-bombon pe care se lafaia firma clubului Flamingo. Cladirea a ramas, dar culoarea si firma au suferit o transformare vizibila: locatia este acum un albastru inchis, iar firma colorata intoneaza "Babylon, to turn you on."
Clubul Babylon a fost inaugurat acum o saptamana, printre diverse vedete, diplomati si artisti. Nu stim daca dresura de pantera, piton urias si crocodil se va mai repeta in viitorul apropiat, dar, daca doriti senzatii tari, incercati lista de preturi.
Intrarea costa 200.000 de lei, iar daca optati apoi pentru un cocteil Babylon (ce-i drept foarte reusit), pregatiti-va sa platiti inca 450.000. Celelalte "specii" de cocteiluri costa cam 250.000 de lei. Daca nu doriti sa incepeti seara in forta, o cafea espresso este 60.000, ca si apa minerala sau plata, in vreme ce o coca cola costa 75.000 de lei.
Pentru cei care au ceva semnificativ de sarbatorit, la Babylon se gaseste sampanie Asti Martini (1.500.000 lei), Moet Chandon (4.500.000 de lei) sau Dom Perrignon (opt milioane). Ca sa nu fim etichetati drept mofturosi, nu am mai intrebat daca au si Veuve Cliquot...
Personalul este discret si rapid, asa ca nu o sa fie nevoie sa fumati un pachet de tigari sau sa lecturati o revista (se mai intampla) pana soseste comanda.
Interiorul barului este un amestec interesant de kitsch (vezi statuile de la intrare) si spectaculos (pasarela de sticla pe care se poate dansa, pentru un efect garantat). Clubul isi propune sa emita carduri de membri pentru clientii fideli si sa gazduiasca manifestari artistice si prezentari de moda.



 

O campanie Ziarul Financiar Banca Transilvania