Afaceri de la zero

Romania mizeaza pe turistii europeni cu varsta peste 25 de ani

30.03.2000, 00:00 Autor: Cosmin Ghinea



(acest articol va aparea in editia de maine, 31 martie)





Romania va cheltui in acest an peste 800.000 de dolari pentru promovarea tarii noastre ca destinatie turistica in cadul programului de promovare Millennium, publicul tinta fiind turistul european cu o varsta de peste 25 de ani, a declarat ieri intr-o conferina de presa, Carmen Moraru, director general al Oficiului pentru Promovarea Turismului (OPT). "Oferta turistica a Romaniei se va adresa turistilor europeni care sunt dornici sa descopere si sa faca lucruri neconventionale. Criteriile de alegere ale publicului tinta au fost interesul aratat pentru turismul extern, traditiile de calatori, apropierea fata de Romania, precum si profilul psihologic al turistului", a declarat Elena Munteanu, media manager al Universal McCann, agentie care va derula campania de media in presa straina. Pentru atragerea turistilor din Germania, Marea Britanie, Franta si Italia vor fi alocati 520.000 de dolari, intr-o campanie de pubilicitate axata pe publicatiile de specialitate, in timp ce 300.000 de dolari vor fi cheltuiti pentru promovarea campaniei Millennium pe canalele Euronews, Discovery, CNN si TV5. Doua treimi din bugetul va fi cheltuit in prima parte a campaniei, care se va desfasura in lunile iunie - august. Programul "Millennium Romania" se adreseaza turistilor din Europa Occidentala dar si celor din SUA si Japonia. OPT va derula aceasta campania sub sloganul "Millennium Romania", in principalele targuri si expozitii ale anului 2000. Patru prezentari publicitare consacrate Romaniei vor aparea in paginile celor mai importante publicatii din strainatate. Prezentarile vor fi adaptate fiecarei tari in parte. Principalele posturi de televiziune europene vor difuza spoturile publicitare ale campaniei "Millennium Romania". Campania de imagine va fi sustinuta pritrn-o campanie de relatii publice, realizandu-se o comunicare integrata menita sa maximizeze eficienta mesajului si concretizarea obiectivelor propuse. Obiectivul noii campanii este promovarea in strainatate a Romaniei ca destinatie turistica aparte prin spiritualitatea ei fascinanta, mostenita din generatie in generatie, s-a mai spus la conferinta. Vizitatorii sunt invitati sa descopere datinile romanesti in contextul vietii rurale. La inceputul noului mileniu ei vor gasi in Romania povesti inca vii, nealterate de curgerea timpului.





O campanie Ziarul Financiar Banca Transilvania