Afaceri de la zero

Totul e sa stii cu ce vor sa se joace parintii

25.10.2002, 00:00 Autor: Cecilia Stroe

La ora actuala, piata romaneasca a jucariilor este estimata in jurul a 8 milioane de dolari, valoare din care cam jumatate o reprezinta jucariile de firma, apreciaza Oliver Stanciu, asociat al firmei oradene Fedra Impex, care aduce in Romania produse ale celui mai mare furnizor de jucarii si jocuri din lume, firma americana Hasbro.
Cat despre cealalta jumatate a pietei, lipsa de educatie a consumatorilor isi spune cuvantul, considera Nicolae Tataranu, patronul firmei producatoare de jucarii Casa Retro: "Toata lumea cauta sa cumpere lucruri total inutile, dar foarte usor de vandut, cum ar fi jucariile de plus. Acestea nu necesita nici o educatie pentru cel care le cumpara si nici o cultura a vanzatorului, care nu trebuie sa explice nimic si atunci toata lumea e fericita fiindca nu consuma neuroni".

O campanie Ziarul Financiar Banca Transilvania