Business Construct

Cătălin Scripcaru, CEO Certion: Vrem să atragem şi investitori străini pentru apartamentele de vacanţă de la Olimp şi Poiana Braşov; randamentele din chirie sunt în România peste cele din Spania

Cătălin Scripcaru, CEO Certion: Vrem să atragem şi...

Autor: Roxana Rosu

21.11.2022, 16:21 383

Piaţa internaţională de apartamente de vacanţă este căutată de mulţi investitori, fiind un generator de venit destul de stabil, mai ales în destinaţii precum Spania, Cipru, Dubai, şi cred că vom vedea astfel de investitori şi în proiectele de pe litoral sau din Poiana Braşov, a declarat Cătălin Scripcaru, CEO Certion.

”Ne adresăm şi noi investitorilor de afară pentru proiectele de la Olimp şi cred că vor fi interesaţi pentru că randamentele sunt ridicate. În Spania de exemplu randamentele la apartamente de vacantă sunt sub 5%. Cred că vom vedea investitori străini în piaţa de resort de la noi, la Poiana Braşov şi litoral”.

În România, randamentele sunt de 6-9% la închirierea apartamentelor în oraşele mari, iar în proiectele de reşedinţă de brand, 7-10%.

Certion dezvoltă proiecte imobiliare de 60 de milioane de euro în zona Olimp-Neptun, respective VOGH Olimp, GALILEO Olimp Resort & Residences şi LAGO Neptun.

”Avem investitori străini în Olimp, dar  încă în procent mic. Suntem în discuţii cu diverse canale de marketing şi distribuţie pentru Germania, Suedia, Norvegia, zone în care oamenii  cunoşteau bine litoralul românesc.  Ca profil, vorbim de ”tânărul pensionar” care vrea să petreacă o perioada mai mare într-o zonă climatică mai blândă. Alt profil este cel al persoanelor care lucrează remote şi nu depind de un loc stabil de muncă. Am pus mare accent pe această zona , de work from home, mai ales în extrasezon.”, a precizat Cătălin Scripcaru în cadrul conferinţei ZF si ROMANIA PROPERTY CLUB: Polii de business ai Romaniei.

Cheia succesului litoralului românesc este să reuşim, împreună cu alţi dezvoltatori,  să dăm viaţă în extrasezon, prin servicii, a adăugat el.

Ce a mai declarat Cătălin Scripcaru în cadrul conferinţei:

Certion a venit pe piaţă cu conceptul de ”reşedinţa de brand”.  Partea de dezvoltare imobiliară trebuie acompaniată de cea de servicii, nu doar la resort şi leisure, ci şi la proiectele urbane.

Pe litoral, credem mult în zona de sud, mai ales Olimp, Neptun. De aceea dezvoltăm acolo cele 6 proiecte , cu componenta de hotel, plus locuinţă de vacanţă.

”Partiţiile imobiliare” sunt un concept adus de afară, folosit pentru anumite apartamente scumpe, gen penthouse, unde numărul de clienţi disponibili este mai redus. Am început vânzarea fracţionară pentru cei care vor o investiţie în imobile de lux. Asta asigură o sumă mai accesibilă pentru a cumpăra un produs de lux. Investiţia minimă este de 10.000 euro, până la 50.000 euro. O familie sau un investitor poate cumpăra mai multe fracţii.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO