Business Hi-Tech

900 de români răspund la telefoane şi e-mailuri ale occidentalilor pentru nemţii de la Bertelsmann

900 de români răspund la telefoane şi e-mailuri ale...

Autor: Corina Mirea

04.02.2014, 00:08 567

Furnizorul de servicii de tip call-center Arvato, deţinut de grupul de media german Bertelsmann, a ajuns la 900 de angajaţi în centrele din Sibiu şi Braşov după ce a făcut câte 300 de noi angajări pe an de la intrarea pe piaţa locală (2010). Până la finalul acestui an, compania îşi va mai mări echipa cu cel puţin încă 300 de persoane, potrivit Oanei Centea, directorul de HR al Arvato în România.

„Responsabilităţile prin­cipale ale angajaţilor constau în preluarea de apeluri şi e-mailuri de la clienţii companiilor pentru care noi furnizăm servicii. În prezent, angajaţii noştri oferă suport în nouă limbi străine, printre care engleză, germană, franceză, olandeză sau rusă, clienţii noştri fiind exclusiv companii din străinătate din domenii precum turism, e-commerce, IT şi electronice. În fiecare an am deschis aproximativ 300 de poziţii noi, iar din datele pe care le avem până acum vom continua creşterea în acelaşi ritm“, spune Oana Centea, cea care se ocupă de politicile de HR ale angajaţilor Arvato din România începând cu luna iunie a anului 2011.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO