În urmă cu 10 ani eMAG avea 10% ponderea plătilor online, iar în 2024, prin diversele metode de plată pe care eMAG le-a implementat şi pus la dispoziţie consumatorilor, această pondere a ajuns la 60%, a spus Andrei Şercanean, VP ecommerce services, eMAG România, Bulgaria, Ungaria.
„Am adăugat pe rând salvare card, plată printr-un singur click, apoi am adăugat My wallet, iar toate ne-au dus la 60%, piaţa încă e la 35% dar cu serviciile pe care le adaugi în portofoliu poţi creşte mai mult. Noi. prin soluţiile construite în My wallet avem 2 mil. de clienţi eligibili şi ca adopţii se văd în unele categorii creşteri mari – în fashion şi sport, care depăşesc 20% din total. Şi explorăm noi categorii de plată”, a spus Andrei Şercanean în cadrul conferinţei ZF eCommerce Summit 2024 – Ce urmează în eCommerce?.
Alte declaraţii
Metodele de plată din My wallet sunt adaptate la nevoile clienţilor, pentru fashion sau sport se folosesc metodele de „cumpără acum şi plăteşte în 4 sau 30 de zile”, iar pentru produsele cu valoare mai mare clienţii aleg plata în 12 rate pentru că vor ca rata să fie cât mai mică.
My wallet e un produs în dezvoltare. Urmăează să venimcu noi produse care să acopere nevoile clienţilor în vara aceasta. Limita în My Wallet e acum 4.000 lei, dar săptămâna asta o să creştem limita la 10.000 şi vom putea acoperi majoritatea produselor din eMAG, în 12 rate.
Din cele trei metode din My wallet două nu necesită nicio validare, e suficient să ai cardul salvat în cont.
Anul acesta lansăm serviciul de iniţiere a plăţilor electronice cu mobilul, fără card bancar – RoPay împreună cu Transfond.