Business Hi-Tech

eMAG: 1.800 de comercianţi români şi-au pus ofertele la bătaie de Black Friday în Bulgaria şi Ungaria

eMAG: 1.800 de comercianţi români şi-au pus ofertele...

Autor: Ioana Nita

20.11.2023, 00:05 115

Grupul eMAG a organizat vineri evenimentul de shopping Black Friday şi în cele două ţări vecine în care activează - Bulgaria şi Ungaria, la care au participat 1.800 de antreprenori români care vând prin intermediul marketplace-ului eMAG. Comercianţii români au pus în total anul acesta la dispoziţia populaţiei celor două ţări, care se ridică la peste 16,5 milioane de locuitori, 2 milioane de oferte, cu 67% mai multe faţă de anul trecut. „Comercianţii români din marketplace au deja experienţa unui Black Friday record şi sunt pregătiţi cu oferte foarte bune pentru a răspunde oricăror nevoi ale clienţilor din Ungaria şi Bulgaria, pe care aceştia le-au aşteptat şi pentru care mulţi au economisit un an întreg pentru a putea ajunge la cele mai mari reduceri din an. La fel ca în România, şapte din zece oferte sunt la cel mai mic preţ din 2023”, a spus Stejara Pircan, senior VP, eMAG. Cu ajutorul programului Fulfilment by eMAG (FBE) cross-border lansat anul acesta, sellerii pot livra produsele direct din depozitul din România, în Ungaria şi Bulgaria, la aceleaşi costuri. Peste 40% dintre ofertele incluse în programul FBE care au participat în Black Friday în România vor participa atât în Ungaria cât şi în Bulgaria. FBE este un serviciu integrat prin care eMAG preia întreaga logistică de la recepţie, depozitare, picking, împachetare, livrare, relaţii cu clienţii sau retur, dând astfel sellerilor posibilitatea de a se concentra asupra creşterii businessului.

În România, ediţia a 13-a a Black Friday a bătut toate recordurile, vineri, pe 10 noiembrie. Românii au comandat 2,8 milioane de produse de Black Friday, cu 26% mai mult decât anul trecut. Vânzările au atins o valoare de 731 de milioane de lei, cu 87 milioane de lei mai mult faţă de ediţia precedentă.

Datorită investiţiilor pe care eMAG le-a făcut în tehnologie şi în programe menite să susţină dezvoltarea ecosistemului regional de ecommerce, vânzările celor 53.000 de antreprenori care fac afaceri pe eMAG Marketplace au crescut cu 14% în primele luni ale anului faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Totodată, oferta de produse listate de ei în această perioadă a crescut cu 31% faţă anul trecut, contribuind astfel la cele peste 20 milioane de articole disponibile pe platforma eMAG în regiune.

În Ungaria, eMAG a inaugurat recent cel de-al treilea depozit al său, situat la Dunaharaszti, lângă Budapesta in urma unei investiţii de 100 de milioane de euro. În ambele ţări, clienţii eMAG beneficiază de servicii flexibile de livrare la easybox, care în Ungaria a ajuns la 700 de unităţi, iar în Bulgaria la 327.

Atât în Ungaria cât şi în Bulgaria eMAG este lider în ecommerce şi cea mai mare investiţie românească cu  afaceri în cele două ţări.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO