Business Hi-Tech

Panel în cadrul conferinţei ZF eCommerce Summit 2024 - Ce urmează în e-commerce, care va avea loc marţi, 2 aprilie: Cum pot rămâne competitivi jucătorii locali în contextul asaltului retailerilor online din China?

Autor: Ioana Nita

01.04.2024, 00:05 147

Cum pot rămâne competitivi jucătorii locali în contextul asaltului retailerilor online din China – este una din temele abordate în panelurilor susţinute în cadrul celei de-a doua ediţii a conferinţei ZF eCommerce Summit, care va avea loc marţi, 2 aprilie.

Aplicaţiile de shopping din China prind tot mai mult teren pe piaţa locală pe segmentul produselor de fashion şi pentru casă cu preţuri scăzute şi medii, intrând în competiţie cu magazinele online locale care comercializează produse similare. Ce măsuri pot lua magazinele online din România pentru a-şi păstra avantajul competitiv pe piaţă şi ce soluţii software au la dispoziţie ca să îi ajute în acest sens? Cum se pot optimiza costurile cu livrarea produselor? Care sunt cele mai eficiente metode de promovare pe care le pot folosi retailerii online ca să îşi atragă clienţi noi? Cum aleg cele mai profitabile produse pentru promovare?

Acestea sunt câteva dintre întrebările la care vor răspunde cei cinci speakeri invitaţi în cadrul panelului: Raluca Hăulică - fondatoare Alura, Arthur Rădulescu - fondator şi CEO MerchantPro, Daniel Nicolae - cofondator şi CEO Innoship, Cătălin Macovei - fondator Truda şi Dragoş Andronache - head of digital în cadrul United Media.

 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO