Business Hi-Tech

Servicii de suport prin chat de pe smartphone pentru clienţii Vodafone

AFP/Mediafax Foto

AFP/Mediafax Foto

Autor: Adrian Seceleanu

19.02.2014, 20:18 606

Vodafone, al doilea jucător de pe piaţa locală de telefonie mobilă, a lansat un nou serviciu, prin intermediul căruia utilizatorii pot intra în contact prin chat, de pe mobil, cu consultanţi ai departamentului de relaţii cu clienţii. Noul serviciu poate fi utilizat gratuit de către toţi clienţii Vodafone care au un smartphone cu o conexiune activă la internet, atât prin aplicaţia MyVodafone, pentru iOS şi Android, cât şi prin site-ul pentru mobil m.vodafone.ro.

„Datele noastre au arătat că 70% din utilizatorii Vodafone care au un smartphone îşi doresc să interacţioneze cu consultanţii noştri prin chat mobil. În prezent, avem nouă canale de servicii de relaţii cu clienţii, constând în numere de telefon dedicate, e-mail, forum, Twitter, Facebook şi chat mobil”, a declarat Ana Alexe, director customer operations al operatorului. Serviciul de chat mobil este disponibil de luni până vineri în intervalul 8:00-22:00, iar în weekend şi de sărbători în intervalul 08:00-18:00. 

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 20.02.2014

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO