Companii

Antreprenori locali. Daniela Bîzgan, distribuitorul de electrocasnice Marelvi: O schimbare majoră în consum este tendinţa românilor, cel puţin pe segmentul nostru, de a nu mai face achiziţii aspiraţionale sau de impuls

Daniela Bîzgan, directorul general al Marelvi: Piaţa are tendinţa de polarizare. Consumatorii se îndreaptă atât către produsele high-end, ce aduc clientului anumite avantaje şi beneficii pe termen lung, cât şi către segmentul de entry-level, care este preferatul clienţilor afectaţi de reducerea puterii de cumpărare.

Daniela Bîzgan, directorul general al Marelvi: Piaţa are tendinţa de polarizare. Consumatorii se îndreaptă atât către produsele high-end, ce aduc clientului anumite avantaje şi beneficii pe termen lung, cât şi către segmentul de entry-level, care este preferatul clienţilor afectaţi de reducerea puterii de cumpărare.

Autor: Cristina Roşca

04.07.2023, 00:05 198

♦ Compania, unul dintre cei mai mari distribuitori de electrocasnice din România, a încheiat anul trecut cu afaceri de aproape 350 mil. lei, cu circa 13% mai mici decât în 2021 ♦ Pentru acest an, Marelvi şi-a bugetat un avans de 5% al businessului.

Daniela Bîzgan, executivul român care conduce operaţiunile distribuitorului de electrocasnice Marelvi, unul dintre cei mai mari actori din piaţa de profil, spune că a remarcat un comportament mai prudent al românilor când vine vorba de cumpărături. Această schimbare a survenit într-o perioadă marcată de inflaţie record şi de dobânzi mai mari.

„O schimbare majoră (în comportamentul de consum – n.red.) a fost tendinţa românilor, cel puţin pe segmentul nostru, de a nu mai face achiziţii aspiraţionale sau de impuls, ci de a cumpăra dispozitive mai eficiente din punct de vedere energetic, atât din dorinţa de a economisi bani pe facturile de energie, cât şi din dorinţa de a fi mai ecologici“, spune ea.

În plus, pe măsură ce tehnologia a avansat şi avansează în continuare, consumatorii tind să favorizeze electrocasnice inteligente care pot fi conectate la internet şi controlate de la distanţă.

„Observăm totodată faptul că piaţa are tendinţa de polarizare. Consumatorii se îndreaptă atât către produsele high-end, ce aduc clientului anumite avantaje şi beneficii pe termen lung, cât şi către segmentul de entry-level, care este preferatul clienţilor afectaţi de reducerea puterii de cumpărare“, explică executivul român.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro