Companii

Detinatorul francizei Max Mara aduce noi marci de lux

23.05.2008, 21:24 81

Alsa Boutiques, companie care detine franciza pe piata locala pentru brandurile Max Mara, Ermenegildo Zegna, Pal Zileri si La Perla, si-a extins portofoliul cu alte doua branduri de imbracaminte pentru femei, Mariella Burani si Marela, ambele fiind reprezentate de magazine deschise pe Calea Victoriei din Capitala.
"Piata s-a segmentat, oamenii stiu ce isi doresc, se identifica cu valorile unor branduri. Inainte toti se imbracau la fel pentru ca era la moda, acum fiecare cauta o modalitate de exprimare, iar Mariella Burani este un brand de nisa care raspunde acestor exigente ale clientilor nostri", a declarat Daniel Rosner, managing director in cadrul Alsa Boutiques. Potrivit lui Rosner, Casa Burani este una dintre cele mai mari din lume, dupa producatorii bunurilor de lux LVMH Mo?t Hennessy Louis Vuitton si Gucci.
Investitia in constructia si amenajarea boutique-ului Mariella Burani, care se intinde pe o suprafata de 150 de metri patrati, a ajuns la 500.000 de euro, fara a fi inclus stocul de marfa.
"Am investit semnificativ in designul interior al magazinului, fiind foarte atenti la accesorii", explica Rosner. Articolele de imbracaminte reprezinta 80% din fondul de marfa al boutique-ului, restul insemnand accesorii care completeaza o tinuta, cum ar fi gentile sau incaltamintea. Preturile produselor Mariella Burani incep de la 300 de euro si pot ajunge pana la 2.500 de euro. "Mizam pe o crestere organica a brandului, pe valoare nu pe volumul vandut, intrucat este o marca de nisa", anunta Rosner.
Pe langa Mariella Burani, lansata de curand in Bucuresti, compania va mai deschide saptamana viitoare un alt magazin sub marca Marela, pozitionat in segmentul mediu-superior. Investitia in cel de-al doilea magazin, deschis langa Mariella Burani, pe o suprafata similara, se ridica la 400.000 de euro. "Suntem adeptii ideii de high street, participand la dezvoltarea unui astfel de concept in Romania. Am lansat Max Mara acum 14 ani pe Calea Victoriei si am continuat aceasta tendinta. Pe langa Mariella Burani si Marela vom mai aduce in portofoliul nostru inca un brand, al carui nume nu il pot dezvalui acum, urmand ca pe viitor sa incepem dezvoltartea in adancime, prin extinderea unor retele regionale si deschiderea unor locatii secundare pentru brandurile din portofoliu", afirma Rosner.
Reprezentantul Alsa Boutiques nu a dezvaluit valoarea rulajului obtinut de companie in Romania. Potrivit unor informatii din piata, un brand pe segmentul premium poate rula anual intre 2,5 si 3 milioane de euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO