Companii

Lantt de magazine Interhome de 50 mil. euro

19.03.2004, 00:00 45

Interhome Romania, sucursala firmei belgiene Interhome International, va dezvolta un lant de magazine, cu suprafete intre 3.000 si 10.000 de metri patrati, destinate amenajarilor interioare si materialelor de constructii, pentru care va aloca 40-50 milioane de euro, pina in 2010.
"Romania va fi centrul operatiunilor Interhome desfasurate in zona balcanica, iar managerii romani vor dezvolta afacerile noastre in aceasta regiune. (...) Tarile vizate sint, intr-o prima etapa, Bulgaria, Croatia, Serbia si Croatia", a declarat, miercuri, cu ocazia lansarii Interhome Romania, Rob Den Hartog, presedintele firmei.
In Romania, primul magazin, cu o suprafata de 3.000 de metri patrati, va fi deschis in august 2004, la Ploiesti, reprezentind o investitie de 3,6 milioane euro. Magazinul va fi situat in apropierea drumului national Bucuresti-Ploiesti, la iesirea din municipiul din judetul Prahova.
"Am ales Ploiestiul pentru a ne putea pregati cum trebuie pentru Bucuresti", a declarat Constantin Caruntu, directorul comercial al Interhome Romania.
Strategia companiei vizeaza deschiderea, in mai 2005, celui de-al doilea magazin, in Bucuresti, pe o suprafata de 10.000 de metri patrati. Proiectul are o valoare de peste cinci milioane de euro.
A treia unitate va fi amplasata tot in Bucuresti, pe 7.000 metri patrati, si va fi inaugurata in septembrie 2005.
Interhome va deschide, in perioada 2006-2010, doua-trei magazine pe an, fiind vizate orasele cu peste 200.000 de locuitori.
Magazinele vor avea intre 3.000 de metri patrati si 10.000 de metri patrati, investitiile programate avind valori de 4-6 milioane de euro pentru fiecare proiect.
La nivel regional, primul magazin va fi deschis cel mai probabil in Bulgaria, in 2005 sau 2006. Dupa dezvoltarea regionala, compania are in vedere lansarea pe alte piete europene.
Unitatile vor fi avea sectiuni de comercializare a produselor din domeniile amenajari interioare, grupuri sanitare, instalatii, bricolaj, auto, sport, utilare casa, menaj si sezonier.
Noile magazine vor asigura si servicii de specialitate in aceste domenii.
Potrivit lui Caruntu, compania va incerca sa atraga si sa fidelizeze clientii, atit populatia, cit si firmele din domeniul constructiilor, prin programe speciale pentru fiecare categorie.
Interhome International, detinuta de oameni de afaceri din Belgia, are activitati in Belgia si Olanda in domenii precum industria carnii, constructii si servicii tehnice. Firma are aproximativ 150 de angajati si a raportat pentru 2003 o cifra de afaceri de peste 50 milioane euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO