Companii

Magazinele Succes: Mai degrabă au scăzut cantităţile achiziţionate. Românii nu renunţă la brand

Magazinele Succes: Mai degrabă au scăzut cantităţile achiziţionate. Românii nu renunţă la brand

Autor: Cristina Roşca

22.09.2011, 12:00 587

Clienţii magazinelor Succes, operate de compania Succes Nic Com deţinută de omul de afaceri gorjean Nicolae Sarcină, preferă promoţiile cu discount de preţ în detrimentul promoţiilor de cantitate sau asociere de produse.

Acest comportament, modificat de criza financiară, indică încă o dată că preţul rămâne principalul argument în achiziţiile românilor.

În primele şapte luni consumul a continuat să scadă cu peste 5%, un nivel similar declinului din 2010. Reprezentanţii companiei gorjene spun că "într-adevăr este evidentă o modificare a comportamentului de consum. Însă cifrele noastre indică o creştere anuală. Atât timp cât «săgeata este în sus» suntem mulţumiţi", spune Cătălin Călinoiu, director de marketing şi vânzări al firmei Succes Nic Com.

Mai mult, potrivit reprezentanţilor Succes, România este o ţară a consumului de brand. Astfel, "mai degrabă au scăzut cantităţile achiziţionate decât renunţarea la brand în favoarea produselor «no-name»".

Magazinele Succes au avut anul trecut venituri de circa 130 mil. lei (31mil. euro), potrivit calculelor ZF care au la bază cifra totală de afaceri a companiei şi ponderea pe care activitatea din comerţ o are în total.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO