Alexandrion Group, business fondat de Nawaf Salameh, cu o cifră de afaceri de peste 200 mil. euro la nivel global, şi-a pus un obiectiv măreţ pentru următorii zece ani: să asigure 10% din producţia globală de băuturi alcoolice în patru categorii şi anume brandy, single malt, rom şi vodcă.
„De trei luni ne-am pus ţintele pentru următorii zece ani. Sunt patru categorii de băuturi alcoolice în care Alexandrion trebuie să asigure 10% din producţia globală: brandy, unde avem două produse în top 40 la nivel global şi am pus la învechit cantităţi mari, single malt, pentru care avem două distilerii în România, dar vom ajunge la patru aici, şi mai avem una în New York în proces de construcţie şi vom mai face una în Japonia, dar trebuie să alegem zona“, a spus Nawaf Salameh, fondatorul şi preşedintele Alexandrion Group, în cadrul unei conferinţe de presă privind planurile de dezvoltare.
În acelaşi timp, am început să producem cantităţi imense de rom. Vom întra în toate cele cinci categorii de rom şi voi folosi două nume româneşti puternice. Apoi, voi înlocui vodca rusească. Avem două vodci şi vom mai pune două pe piaţă în curând. E o gamă foarte mare cu o concurenţă dură în România.“ De altfel, în categoria de single malt vrea să devină lider global, consumul global fiind de 1 miliard de litri pe an.