Companii

Nawaf Salameh, Alexandrion Group: Ne-am setat ţintele pentru următorii zece ani. Sunt patru categorii de băuturi alcoolice în care vrem să asigurăm 10% din producţia globală: brandy, single malt, rom şi vodcă

Nawaf Salameh

Nawaf Salameh

Autor: Florentina Niţu

22.03.2024, 00:07 995

Alexandrion Group, business fondat de Nawaf Salameh, cu o cifră de afaceri de peste 200 mil. euro la nivel global, şi-a pus un obiectiv mă­reţ pentru următorii zece ani: să asigure 10% din producţia globală de băuturi alcoolice în patru categorii şi anume brandy, single malt, rom şi vodcă.

„De trei luni ne-am pus ţintele pentru următorii zece ani. Sunt patru categorii de băuturi alcoolice în care Alexandrion trebuie să asigure 10% din producţia globală: brandy, unde avem două produse în top 40 la nivel global şi am pus la învechit cantităţi mari, single malt, pentru care avem două distilerii în România, dar vom ajunge la patru aici, şi mai avem una în New York în proces de construcţie şi vom mai face una în Japonia, dar trebuie să alegem zona“, a spus Nawaf Salameh, fonda­torul şi preşedintele Alexandrion Group, în cadrul unei conferinţe de presă privind planurile de dezvoltare.

În acelaşi timp, am început să producem cantităţi imense de rom. Vom întra în toate cele cinci categorii de rom şi voi folosi două nume româneşti puternice. Apoi, voi înlocui vodca rusească. Avem două vodci şi vom mai pune două pe piaţă în curând. E o gamă foarte mare cu o concurenţă dură în România.“ De altfel, în categoria de single malt vrea să devină lider global, consumul global fiind de 1 miliard de litri pe an.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Urmează ZF Bankers Summit'24