Retail&Agrobusiness

Laura Vizir, chief product officer, tbi bank: Vedem din ce în ce mai mult şi în portofoliul nostru o pondere de generaţie mai tânără, apetitul creşte foarte mult

ZF eCommerce Summit

Laura Vizir, chief product officer, tbi bank: Vedem din...

Autor: Ramona Cornea

02.04.2024, 14:29 135

Laura Vizir, chief product officer în cadrul tbi bank susţine că se vede din ce în ce mai mult şi în portofoliul băncii sale o pondere de generaţie mai tânără, iar apetitul lor creşte foarte mult.

„Este clar că segmentul tradiţional va rămâne o parte din economia pieţei, dar va veni din urmă această generaţie tânără care vrea totul pe loc, produse financiare prezente la checkout, care să le acopere nevoile financiare la momentul respectiv. Vedem din ce în ce mai mult şi în portofoliul nostru o pondere de generaţie mai tânără, apetitul creşte foarte mult”, a spus Laura Vizir în cadrul evenimentului ZF eCommerce Summit.

Ce a mai declarat Laura Vizir:

·      Noi vedem ponderea de plăţi ramburs ca pe un potenţial de a-l transforma mai mult în plăţi digitale. Noi, pe sectorul nostru jucăm foarte mult pe zona de embeded finance şi ne dorim să transformăm cât mai mult din achiziţiile pe care clienţii nu le realizează în zona de rate. Există un potenţial de transformare din cash în soluţii cuantificabile la nivel de piaţă, dar peste potenţialul acesta vedem mult potenţial şi în afară.

·      Noi am avut creşteri foarte mare de la an la an. În 2023 am crescut cu 40% faţă de anul precedent, creştem mai repede decât piaţa tocmai pentru că este un potenţial major. Zona pe care activăm noi este destul de puţin activată.

·      Este vorba de educaţie, este vorba de obişnuinţa clienţilor cu aceste metode de plată. Uşor-uşor, după ce le achiziţionează o dată, revin şi o fac din ce în ce mai mult.

·      Odată cu influenţa a acestor metode de plată cu sume mai mici împărţite într-un număr egal de rate, se acoperă un alt segment de piaţă, unul care nu era inclus în plata cu rate până acest moment.

·      Este clar că segmentul tradiţional va rămâne o parte din economia pieţei, dar va veni din urmă această generaţie tânără care vrea totul pe loc, produse financiare prezente la checkout, care să le acopere nevoile financiare la momentul respectiv. Vedem din ce în ce mai mult şi în portofoliul nostru o pondere de generaţie mai tânără, apetitul creşte foarte mult.

·      Noi am început foarte bine cu zona de magazin tradiţional, dar acum online-ul este 50%-50% cu zona de magazin (in store).

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO