Eveniment

Elba Timisoara, vanzari de 7,3 mil. euro

10.02.2004, 00:00 30



Ritmul superior de crestere a vanzarilor de autovehicule autohtone comparativ cu cel al importurilor, dublat de repozitionarea pe piata a principalului client, Dacia, a imprimat vanzarilor de faruri si lampi auto marca Elba Timisoara, in 2003, un avans de circa 11%, pana la 7,3 milioane euro.



De acest context a profitat si producatorul de corpuri de iluminat Elba, a carui portofoliu de clienti include societatile Automobile Dacia, ARO, Tractorul, Roman si Daewoo Automobile Romania - dar si o mare parte dintre comerciantii de piese de schimb.



Elba a inregistrat, pe ansamblul anului trecut, o cifra de afaceri de 709,7 miliarde lei (17,3 milioane euro), in crestere cu 26,4% fata de valoarea consemnata in 2002, se arata intr-un comunicat al companiei.



In intervalul analizat, profitul brut s-a majorat cu 67,7%, pana la 197,59 miliarde lei (4,8 milioane euro).



Mai mult de jumatate din cifra de afaceri a Elba este asigurata de corpurile de iluminat industriale, antiex (pentru medii cu pericol de explozie), fluorescente, ambientale de exterior si casnice. Acestea sunt urmate de faruri si lampi, scule specifice domeniul electric si de serviciile de intretinere a sistemelor de iluminat si mentenanta.



In anul 1997, compania s-a asociat cu Philips Lighting Olanda in domeniul iluminatului stradal si, ulterior, cu Plastique du Val de Loire Franta, in sectorul injectiei de mase plastice.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO