ZF 24

Eurosport a achiziţionat pentru încă trei ani drepturile de difuzare pentru meciurile din Premiere League pentru România

Peter Hutton – CEO al Eurosport şi Victoria Davies, vicepreşedinte şi Country Manager al Discovery pentru Europa de Sud-Est au anunţat la Bucureşti că Eurosport a achiziţionat pentru încă trei ani pentru piaţa din România drepturile de difuzare pentru meciurile din Premiere League

Peter Hutton – CEO al Eurosport şi Victoria Davies, vicepreşedinte şi Country Manager al Discovery pentru Europa de Sud-Est au anunţat la Bucureşti că Eurosport a achiziţionat pentru încă trei ani pentru piaţa din România drepturile de difuzare pentru meciurile din Premiere League

18.02.2016, 10:46 509

Televiziunea Eurosport a achiziţionat pentru încă trei ani de zile drepturile de difuzare în exclusivitate ale meciurilor de fotbal din Premiere League din Anglia pentru România, a declarat în cadrul unei conferinţe de presă la Bucureşti Peter Hutton, CEO-ul Eurosport.

“Drepturile de difuzare pentru Premiere League au fost reînnoite pentru trei ani pentru România. Este pentru prima oară când am achiziţionat conţinut doar pentru România. Aceasta este <<perla coroanei>> în ce priveşte conţinutul pe care îl oferim pe această piaţă”, a declarat Hutton.

Întrebat la cât s-a ridicat valoarea contractului semnat de Eurosport cu Premiere League CEO-ul Eurosport nu a oferit detalii, precizând doar că a fost un acord “scump”.

Eurosport a realizat această achiziţie pentru piaţa din România în condiţiile în care această regiune este una cheie pentru companie, a declarat în cadrul conferinţei Victoria Davies, vicepreşedinte şi Country Manager al Discovery pentru Europa de Sud-Est.

Până în prezent Eurosport avea un acord de sublicenţiere pentru o parte din meciurile din Premiere League cu grupul Telekom România, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii de televiziune din România, astfel că doar clienţii operatorului puteau urmări toate meciurile din Anglia. Pentru drepturile abia achiziţionate pentru următori trei ani nu a fost semnat încă niciun contract, a spus Hutton. “Am avut un contract bun cu grupul Telekom în ultimii ani. Acum este momentul în care discutăm cu companiile din piaţa din România pentru a vedea care este cea mai bună opţiune de a valorifica drepturile de difuzare”, a adăugat şeful Eurosport.

 

Compania va discuta “potenţial” cu toţi jucători din piaţă în legătură cu semnarea unor acorduri de sublicenţiere a conţinutului, a precizat şi Victoria Davies.

Cei mai mari jucători de pe piaţa locală de servicii de televiziune sunt RCS&RDS, Telekom şi UPC.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO