ZF IT Generation

ZF IT Generation. Alexandra Roată, Softlead – aplicaţie pentru alegerea softului potrivit: Vrem să creştem în continuare pe piaţa din România, dar din toamnă vom avea şi primii clienţi internaţionali pentru Softlead Digital DNA

11 iul 2023 Autor: Ioana Nita

♦ Start-up-ul a atras anul trecut o finanţare de 220.000 de euro prin intermediul platformei Ronin.

Softlead, start-up-ul local care a creat o aplicaţie prin intermediul căreia companiile îşi pot găsi soluţiile software potrivite nevoilor lor, şi-a propus ca în a doua jumătate a acestui an să continue creşterea pe piaţa din România, dar în acelaşi timp să dezvolte businessul şi peste graniţă, atrăgând în portofoliu primii clienţi internaţionali pentru platforma Softlead Digital DNA. Echipa Softlead a lucrat intens în ultima perioadă la dezvoltarea aplicaţiei Softlead Digital DNA, adăugând o serie de noi funcţii.

„Avem trei obiective mari pentru partea a doua a anului. Unul dintre ele este că din toamnă Softlead Digital DNA va avea primii clienţi internaţionali. Platforma este deja gata, a fost testată anul trecut în Dublin, la conferinţa SaaStock la care mergem de vreo câţiva ani, dedicată 100% aplicaţiilor software şi companiilor din industrie. Am primit primele validări şi acum deja ne pregătim să semnăm cu primii clienţi la nivel internaţional. Al doilea obiectiv mare este în continuare creşterea pe piaţa din România şi închiderea unor proiecte şi contracte cu companii mari şi foarte mari. Al treilea obiectiv ar fi numărul de utilizatori pe care îi are Softlead Digital DNA, care să fie etalonul pentru rezultatele pe piaţa din România. Deci acesta să fie elementul care validează interesul şi avantajele pe care le aduce soluţia“, a declarat în cadrul emisiunii ZF IT Generation, Alexandra Roată, cofondator al Softlead. Aplicaţia dezvoltată de start-up – Softlead Digital DNA – este o soluţie software care ghidează şi ajută companiile să identifice gradul curent de digitalizare, tipurile de soluţii software potrivite, bugetul de implementare, calendarul şi furnizorii potenţiali pe baza proceselor şi activităţilor de business pe care le are fiecare companie.

„De aceea se şi numeşte Digital DNA pentru că practic noi în algoritmii soluţiei plecăm de la ADN-ul digital al fiecărei companii şi de la viziunea cum că fiecare companie este unică în felul ei. Unicitatea despre care vorbesc se reflectă în special în procesele de business“, a explicat ea, adăugând că sunt foarte puţine companii care au procese de business identice, chiar dacă este vorba de companii care au aproximativ acelaşi număr de angajaţi sau care fac parte din aceeaşi industrie. „De fapt, pe asta şi construieşte Softlead Digital DNA, pe o modelare a proceselor de business în funcţie de fiecare industrie, modelare de procese pe care am făcut-o cu ajutorul unei companii de consultanţă şi prin care am adăugat într-o librărie peste 3.500 de astfel de procese şi activităţi mapate pe industrie şi tipologii de companii. La finalul parcurgerii Softlead Digital DNA ca instrument automatizat, practic o companie poate să descarce un raport 100% personalizat pe care poate să-l folosească pentru aplicări pentru fonduri şi granturi de digitalizare şi pentru a-l da mai departe către furnizori IT pe baza cărora aceştia să facă o ofertă. Iar acest pas poate fi făcut prin Softlead, ca marketplace sau poate fi făcut individual. Ok, eu sunt o companie cu 100 de angajaţi, vin din zona de producţie, vreau să văd exact ce soluţii software au, care sunt aplicaţiile care au module care se suprapun, pentru că şi asta identifică Softlead Digital DNA, cum mă raportez în comparaţie cu competitorii. Iarăşi, un aspect extrem de important, pentru că aplicaţia învaţă pe măsură ce noi dăm mai multe date.”

Softlead Digital DNA este integrată cu platforma termene.ro, astfel că start-up-ul ia în timp real toate datele legate de istoricul financiar, profitabilitate, evoluţia numărului de angajaţi ş.a.m.d.

Recent, start-up a lansat un model de licenţe de tip enterprise dedicat companiilor care au sute, zeci sau mii de clienţi business to business (B2B).

„Modelul acesta nou de de licenţiere a venit dintr-o nevoie a pieţei în care companii mari şi foarte mari, care la rândul lor operează cu sute sau mii de clienţi, îşi doresc un diferenţiator, astfel încât să le dea clienţilor lor un beneficiu în plus faţă de serviciile sau produsele pe care deja le oferă în mod curent”, a punctat Alexandra Roată.

„Şi atunci am primit această cerere cumva multiplicată din partea mai multor companii mari şi chiar din partea firmelor de IT pe care le avem în platformă care şi-ar dori să ofere Softlead Digital DNA clienţilor lor. Aşa a apărut modelul de licenţiere de tip enterprise, care practic presupune că aceste companii cu multipli clienţi pot beneficia de Softlead Digital DNA personalizat lor. Adică există o rută dedicată din Softlead Digital DNA cu insight-uri pe care le putem da din partea companiilor respective, ei pot avea acces la dashboard-uri cu date despre digitalizarea clienţilor lor, pot avea o comunicare în funcţie de toate aceste informaţii astfel încât să creeze acel diferenţiator despre care vorbeam”, a completat ea.

 

O campanie Ziarul Financiar Partener: BCR