ZF IT Generation

ZF IT Generation. Bogdan Niţulescu - small, medium and corporate lead la Microsoft România. Cum şi-a susţinut Microsoft clienţii din segmentul IMM după izbucnirea pandemiei

1 apr 2021 Autor: Adrian Seceleanu

Compania Microsoft a derulat şi pe plan local eforturi de susţinere a clienţilor companii din segmentul IMM pentru a se adapta la noua realitate conturată de criză şi a oferit acces de test pe perioade extinse pentru mai multe dintre produsele sale.

„Companiile mici şi mijlocii sunt cele mai afectate de această perioadă. Microsoft a încercat încă de acum un an să pună la dispoziţie tot felul de resurse şi programe care să ajute aceste companii să treacă cu bine prin această perioadă şi să-şi găsească drumul în noua realitate.“

Câteva exemple - în zona de productivitate de exemplu am pus la dispoziţie în sistem <<trial>> pe perioade de 3 luni, 6 luni sau mai mult suita noastră Microsoft 365, Office 365, cu alte cuvinte dând posibilitatea companiilor să nu plătească o perioadă de timp urmând ca apoi să-şi aşeze abonamentele în funcţie de noua realitate din business. Le-am oferit astfel ocazia să se concentreze mai degrabă pe a se adapta la piaţă şi mai puţin pe a menţine abonamentele existente sau costurile la un nivel ridicat. Sunt eforturi în zona de productivitate care să încurajeze comunicarea, colaborarea, de la distanţă”, a declarat în cadrul emisiunii ZF IT Generation Bogdan Niţulescu - small, medium and corporate lead în cadrul Microsoft România.

“În zona de infrastructură, de platformă Microsoft a extins serviciile de platformă, celebrul de acum Microsoft Azure, oferind de asemenea companiilor de la cele mici până la cele mari, să îţi testeze mai înâi migrarea infrastructurii în cloud, un lucru pe care pandemia l-a adus şi mai mult în centrul atenţiei prin prisma provocărilor de a face faţă noilor tendinţe precum lucrul de la distanţă, nevoia de a lucra într-un mod securizat şi de ce nu nevoia de a interacţiona cu clienţi de peste mări şi ţări în altă formă decât o făceam până acum. Practic aceste servicii în Azure s-au democratizat, sunt la dispoziţia tuturor companiilor mici şi mari astfel încât să testeze poate cu o serie de utilizatori, poate o serie de servicii, poate doar o bucăţică dintr-o companie mai mare, astfel încât cum spunem noi să înceapă să crească şi să plătească în sistem <<pay as you go, pay as you consume>>”, a adăugat el.

 

Ce a mai declarat Bogdan Niţulescu în cadrul emisiunii:

► Microsoft a încercat să se adapteze şi să vină şi mai mult în sprijinul companiilor prin prisma unor programe ajustate, a modului în care am interacţionat. Cel mai la îndemână este Microsoft Envision Forum, evenimentul nostru fanion care s-a desfăşurat săptămâna trecută eminamente de la distanţă. Am reuşit astfel să aducem mult mai mulţi speakeri, să aducem subiecte cu adevărat fierbinţi pentru această perioadă, care să fie particularizate pentru piaţa din România. Am reuşit să aducem practic o componentă de a viitorul şi speakeri din această zonă şi de asemenea să venim cu exemple concrete, cu clienţi care au trecut prin această perioadă prin acest an de zile reuşind să se reinventeze, să găsească o nouă cale, să se adapteze.

► Am avut o abordare etapizată: în primele luni, în martie, aprilie, şi bună parte din luna mai am încercat să stăm aproape de toţi clienţii noştri şi să-i ajutăm practic să treacă prin acea perioadă. Au fost foarte multe eforturi şi pe zona de IMM-uri, şi pe plan educaţional în care am încercat să-i ajutăm să configureze lucrul de la distanţă, în a-şi duce angajaţii să rămână productivi chiar dacă nu au mai putut lucra de la birou sau din cauza stării de urgenţă.

► Foarte multe eforturi au fost în această zonă, cu ajutorul Microsoft Teams, cu ajutorul suitelor Microsoft 365 să configurăm într-un timp record acest lucru. De asemenea ne-am concentrat să transformăm mediul fizic într-unul virtual cu ajutorul Windows Virtual Desktop.

► Ulterior, când s-a conturat noua realitate am început să stăm de vorbă despre modul în care putem merge mai departe.

 

O campanie Ziarul Financiar și Banca Transilvania
Innovation Partner: