♦ Comanda pentru agenţii de vânzări pe cartonul de la cartuşul de ţigări, în vogă în anii '90 - '95, există şi în momentul de faţă în piaţă, singura diferenţă este poate că în loc de cartonul de la cartuşul de ţigări se foloseşte SMS-ul, WhatsApp-ul sau orice alt instrument în afară de e-mail sau un sistem ERP.
Comarket, un marketplace B2B pentru companiile din industria HoReCa fondat de antreprenorii Florin Maxim, Eugen Zbîrcea şi Daniel Nanboe cu o investiţie iniţială de 100.000 de euro, şi care a primit o investiţie de 250.000 de euro de la compania de soft B2B Infinite IT Solutions, caută o nouă finanţare, pentru a-şi susţine dezvoltarea odată cu lansarea pe piaţă a platformei.
„Ne dorim o finanţare, căutăm fonduri de investiţii sau business angels interesaţi să investească într-o platformă de genul ăsta. Toată lumea ne-a spus daţi-i drumul şi vedem după. Ei, uite i-am dat drumul, ieri am lansat landing page-ul şi avem deja 30 de înscrieri în nici 24 de ore. Startul este bun, aşteptăm data de 15 octombrie când vom începe cu primele tranzacţii astfel încât să le arătăm oamenilor că piaţa chiar are nevoie de aşa ceva. Căutăm o finanţare de 150.000 de euro care să ne asigure cashul şi dezvoltarea optimală a proiectului în următoarele 6-9 luni”, a declarat în cadrul emisiunii ZF IT Generation Florin Maxim, cofondator şi CEO Comarket.
Platforma rezolvă problema absenţei unor instrumente digitale în achiziţiile făcute de unităţile din HoReCa, afirmă Florin Maxim. „Comarket este un marketplace business to business destinat industriei ospitalităţii. Practic ne dorim să ne adresăm punctului nevralgic al unui business din ospitalitate şi anume departamentul de achiziţii, aici este nevoie de o optimizare şi o digitalizare. Practic o aducere şi o folosire a tehnologiei disponibile în momentul de faţă pe piaţă, o tehnologie pe care o folosim în sectorul B2C. Toată lumea cumpără online în momentul de faţă însă când ajungem la business se pare că preferăm SMS-ul şi WhatsaApp-ul. Comanda pentru agenţii de vânzări pe cartonul de la cartuşul de ţigări, în vogă în anii ‚90 - ‚95, există şi în momentul de faţă în piaţă, singura diferenţă este poate că în loc de cartonul de la cartuşul de ţigări se foloseşte SMS-ul, WhatsApp-ul sau orice alt instrument înafară de e-mail sau un sistem ERP. Plecând de la această problemă - că nu există nicio monitorizare pe ce au comandat clienţii, când au comandat, când îţi vine comanda am închipui acest marketplace care să vină în ajutorul jucătorilor din ospitalitate şi al celor care doresc să-şi promoveze şi să-şi vândă produsele aici. Acest e-commerce transpus în mediul şi în lumea B2B ar trebui ducă la o optimizare şi o digitalizare atât de necesară industriei într-un moment care nu este deloc uşor”.
Ce a mai declarat Florin Maxim în cadrul emisiunii:
► Ne propunem ca într-un an de zile să tranzacţionăm prin intermediul marketplace-ului undeva la un milion şi jumătate de euro.
► În 3-5 ani de zile ne dorim să avem o evaluare a companiei peste pragul de 10 milioane de euro, ne dorim să atingem undeva la 20-30% din piaţa HoReCa din România, adică cel puţin partea de sus a ceea ce înseamnă restaurante şi hoteluri.
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.
ABONEAZĂ-TE