ZF IT Generation

ZF IT Generation. Start-up Pitch. Cosma Wolkonsky, cofondator şi CEO al YEPP: „Lansăm oficial aplicaţia YEPP în ianuarie 2022 şi vom încheia primul an de activitate cu sute de mii de utilizatori“

3 dec 2021 Autor: Alexandra Cepăreanu

În prezent, aplicaţia are 10.000 de utilizatori şi înregistrează o medie de 10 pariuri sportive pe lună, pe jucător.

Start-up-ul local YEPP, care a dezvoltat o aplicaţie de pariuri sportive ce permite pasionaţilor de sport să plaseze pronosticuri pe rezultatele evenimentelor sportive şi să concureze cu prietenii lor în urma unei investiţii de 350.000 de euro, se va lansa oficial în luna ianuarie a anului 2022 pe nouă pieţe din Europa şi estimează că va încheia primul an de activitate cu sute de mii de utilizatori ce plasează pariuri pe platformă.

„Anul 2022 o să fie pentru noi foarte plin, având în vedere faptul că sunt anunţate evenimente sportive, precum Cupa Mondială din Qatar, cu 32 de ţări participante. Momentul va fi unul esenţial la care o să luăm parte şi ne vom lega de acest moment pentru a creşte şi mai mult. Estimăm că la finalul anului 2022, aplicaţia YEPP va înregistra sute de mii de utilizatori la nivel global”, a spus Cosma Wolkonsky, cofondator şi CEO al aplicaţiei YEPP. Aplicaţia YEPP se află în faza de testare, iar în prezent înregistrează un număr de aproximativ 10.000 de utilizatori activi.

„Feedbackul venit din partea utilizatorilor este esenţial pentru noi pentru că încă ne aflăm în faza de dezvoltare şi vrem să ştim dacă putem îmbunătăţi ceva şi ce mai putem adăuga. Am observat că majoritatea utilizatorilor sunt foarte activi, adică avem o medie de aproximativ 10 pariuri sportive pe lună pe jucător.”

În cadrul companiei lucrează în prezent o echipă de aproximativ 10 persoane, iar până la finalul anului în curs, CEO-ul start-up-ului YEPP a spus că se vor mai alătura echipei încă doi angajaţi pentru poziţia de marketing director şi chief financial officer. De asemenea, până la finalul anului 2022, reprezentanţii YEPP vor să crească echipa la 20 de persoane.

„În cel mai bun scenariu o să ajungem la un număr de 20 de angajaţi până la finalul anului 2022 şi o să avem nevoie de oameni pentru roluri precum head of legal, junior project management, pentru poziţii administrative, pe partea de marketing, dar şi alt roluri care vor apărea odată cu extinderea şi dezvoltarea companiei”, a menţionat Cosma Wolkonsky.

El a spus că a ales să dezvolte aplicaţia YEPP pe piaţa din România după ce a intrat în contact cu antreprenorul român Paul Radu, care avea o idee de business ce a venit în completarea platformei de pariuri sportive între prieteni.

„Prima dacă am vorbit cu un prieten din Germania despre ideea mea iar el m-a pus în contact cu Paul Radu, care este şi el cofondator al aplicaţiei YEPP. Am ales împreună să dezvoltăm aplicaţia în România pentru că industria de IT naţională este prosperă. Ştiu asta din experienţă pentru că am lucrat cu anteprenori şi oameni de business şi din alte ţări din Europa, iar România este printre ţările fruntaşe când este vorba de industria de IT. Mai ales Cluj, Iaşi şi Bucureşti, au devenit hub-uri pentru antreprenori şi start-up-uri.”

În prezent, start-up-ul are deschisă o campanie de finanţare pe platforma SeedBlink, unde vizează să atragă investiţii în valoare de 250.000 de euro. De asemenea, start-up-ul YEPP a obţinut şi o finanţare în valoare de 300.000 de euro din partea companiei private de investiţii din Chicago Spyglass Management.

 

O campanie Ziarul Financiar Banca Transilvania Microsoft și Seedblink
Innovation Partner: