♦ Start-up-ul a atras până în prezent investiţii totale de 1,7 mil. euro, ajungând astfel la o evaluare de 7,3 mil. euro ♦ Extasy a ajuns la peste 60.000 de utilizatori ai aplicaţiei, având listate circa 1.200 de experienţe în total.
Start-up-ul local Extasy, care a dezvoltat o platformă de tip marketplace pentru experienţe, disponibilă şi ca aplicaţie mobilă şi ca site web, a intrat recent şi pe segmentul B2B, punându-le la dispoziţie companiilor o serie de experienţe pentru angajaţii lor, ţinta fiind de a atrage minimum 50 de companii în portofoliul de clienţi până la final de an. Totodată, echipa Extasy se pregăteşte să lanseze platforma şi în străinătate, prima piaţă aleasă fiind Dubai.
„Următorul pas care ar fi pentru noi este extinderea pe noi pieţe. Chiar acum suntem deja în discuţii de a lansa Extasy în Dubai cu parteneri locali ca să fim o platformă specific pentru piaţa respectivă. Sperăm ca anul acesta, cel târziu anul viitor la început, să lansăm Extasy şi în Dubai. Cultura noastră diferă complet de cea din Emiratele Arabe Unite, aşa că studiem cum şi când ar fi cel mai bine să lansăm platforma“, a spus în cadrul ZF IT Generation, la rubrica Start-up Update, Sveatoslav Vizitiu, cofondator al Extasy. El a pornit proiectul împreună cu Bogdan Buta, fondatorul festivalurilor Untold, în urmă cu doi ani, aplicaţia fiind lansată către public în martie 2021. În prezent, în cadrul marketplace-ului Extasy sunt listate peste 1.200 de experienţe din toată ţara, în total platforma având peste 60.000 utilizatori.
Utilizatorii platformei au de ales între drumeţii, tururi de oraşe, salturi cu paraşuta, plimbări cu avionul şi cu elicopterul, excursii off-road, pachete spa, masaj, city breakuri, evenimente tematice, concerte, pilotaj sportiv, plimbări cu bicicleta în cadru organizat, vizite la castele din România, karting, escape room, tabere de supravieţuire, tabere militare, degustări de vinuri şi de brânzeturi, festivaluri de teatru, plimbări cu balonul, şedinţe de căţărare, airsoft, tir cu arma, paintball, experienţe VR, lasertag etc. „Odată ce un utilizator a încercat o experienţă, în proporţie de 70% revine în aplicaţie pentru a încerca şi altă experienţă. În medie, valoarea per experienţă achiziţionată este de aproximativ 100 de euro, dar noi avem experienţe de la 50 de lei până la 3.000-4.000 de euro“, a punctat Vizitiu.
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.
ABONEAZĂ-TE