ZF IT Generation

ZF IT GENERATION. Start-up Update. Sveatoslav Vizitiu, cofondator al Extasy, marketplace pentru experienţe: Am intrat şi pe segmentul B2B şi ne extindem şi în afara României, în Dubai. Ne pregătim şi pentru o rundă de finanţare de serie A de peste 2 mil. Euro

25 oct 2022 Autor: Ioana Nita

♦ Start-up-ul a atras până în prezent investiţii totale de 1,7 mil. euro, ajungând astfel la o evaluare de 7,3 mil. euro ♦ Extasy a ajuns la peste 60.000 de utilizatori ai aplicaţiei, având listate circa 1.200 de experienţe în total.

Start-up-ul local Extasy, care a dezvoltat o platformă de tip mar­ketplace pentru experienţe, disponi­bi­lă şi ca aplicaţie mobilă şi ca site web, a intrat recent şi pe segmentul B2B, punându-le la dispoziţie com­paniilor o serie de experienţe pentru angajaţii lor, ţinta fiind de a atrage minimum 50 de companii în portofo­liul de clienţi până la final de an. Toto­­dată, echipa Extasy se pregă­teş­te să lanseze platforma şi în străinăta­te, prima piaţă aleasă fiind Dubai.

„Următorul pas care ar fi pentru noi este extinderea pe noi pieţe. Chiar acum suntem deja în discuţii de a lansa Extasy în Dubai cu parteneri locali ca să fim o platformă specific pentru piaţa respectivă. Sperăm ca anul acesta, cel târziu anul viitor la început, să lansăm Extasy şi în Dubai. Cultura noastră diferă complet de cea din Emiratele Arabe Unite, aşa că studiem cum şi când ar fi cel mai bine să lansăm platforma“, a spus în cadrul ZF IT Generation, la rubrica Start-up Update, Sveatoslav Vizitiu, cofonda­tor al Extasy. El a pornit proiectul îm­preună cu Bogdan Buta, fondatorul festivalurilor Untold, în urmă cu doi ani, aplicaţia fiind lansată către public în martie 2021. În prezent, în cadrul marketplace-ului Extasy sunt listate peste 1.200 de experienţe din toată ţara, în total platforma având peste 60.000 utilizatori.

Utilizatorii platformei au de ales între drumeţii, tururi de oraşe, salturi cu paraşuta, plimbări cu avionul şi cu elicopterul, excursii off-road, pachete spa, masaj, city breakuri, eveni­men­te tematice, concerte, pilotaj sportiv, plimbări cu bicicleta în cadru orga­ni­zat, vizite la castele din Româ­nia, kar­ting, escape room, tabere de su­pra­vieţuire, tabere militare, degustări de vinuri şi de brânzeturi, festivaluri de teatru, plimbări cu balonul, şedinţe de căţărare, airsoft, tir cu arma, paint­ball, experienţe VR, lasertag etc. „Oda­tă ce un utilizator a încercat o experienţă, în proporţie de 70% re­vi­ne în aplicaţie pentru a încer­ca şi altă experienţă. În medie, valoa­rea per ex­perienţă achizi­ţio­nată este de a­pro­xi­ma­tiv 100 de euro, dar noi avem expe­rienţe de la 50 de lei până la 3.000-4.000 de euro“, a punctat Vizitiu.

O campanie Ziarul Financiar Partener: BCR