Paul Arden
Gândeşte fix pe dos
Editura ART
Paul Arden este autorul unor bestselleruri internaţionale, fostdirector de creaţie la Saatchi & Saatchi, o legendă aindustriei de publicitate. Campaniile sale s-au numărat printrecele mai mari campanii de advertising din toate timpurile. Aceastăcărticică poate fi promovată în multe feluri - şi chiar se întâmplăasta: e cartea care explică avantajele de a lua decizii greşite;arată cum riscul vă garantează siguranţa în viaţă; şi de cenesocotinţa e mai bună decât chibzuiala. Încă de la început autorulîncearcă să convingă cu un exemplu: până la Jocurile Olimpice dinMexic, din 1968, atleţii care săreau la înălţime obişnuiau să sarăparalel cu bara, folosind o tehnică numită "rostogolireaoccidentală". Dar Dick Fosbury s-a întors cu spatele la barăînainte să sară şi a reuşit să sară mai sus, pentru că a gândit fixpe dos decât toţi ceilalţi. Toată cartea este plină de asemeneaexemple, admirabil ilustrate. O carte care "e un atac sub centurăasupra modului în care privim lumea. În locul sfaturilor obişnuiteşi plictisitoare, Paul Arden lansează remarci ascuţite, îndrăzneţe,aforisme şi paradoxuri. Toate contrazic<<bunul-simţ>>." Traducere din limba engleză de MihaelaDobrescu.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels