Astfel, în primele nouă luni ale anului au fost înmatriculate 1.392 unităţi, reprezentând o cotă de piaţă de 2,05%. Anul trecut, Suzuki România a avut un număr de 1.135 de unităţi înmatriculate, cu o cotă de piaţă de 1,4%.
Modelul Vitara rămâne şi în acest an cel mai bine vândut model Suzuki din gamă. În primele 9 luni ale anului s-au vândut 1.067 de unităţi, doar vânzările acestui model depăşind cifra totală a vânzărilor Suzuki România pentru aceeaşi perioadă a anului trecut.
“Interesul pentru Vitara a crescut foarte mult, fiind un model cu un raport preţ-calitate excelent. În plus, gama de motorizări şi numeroasele posibilităţi de echipare au făcut din acest model un best-seller pentru cel de-al doilea an consecutiv de la lansarea sa pe piaţa din România.”, a declarat Alin Radu, director general Suzuki România.
Un număr foarte mare de comenzi a fost înregistrat şi pentru modelul SX4 care a fost lansat în România, în luna septembrie, a mai adăugat Alin Radu.
La creşterea vânzărilor din primele nouă luni ale anului a contribuit şi extinderea reţelei de dealeri în principalele oraşe din ţară, numărul acestora ajungând la 22 în prezent.
"Avem o reţea de dealeri competitivă şi putem oferi clienţilor o gamă completă de modele concepute atât pentru nevoile urbane, dar şi pentru a satisface dorinţa de aventură a celor care vor să evadeze din cotidian", a mai spus Alin Radu, director general Suzuki România.