Auto

Maşina a devenit mai scumpă. Nemţii de la Sixt vor să-i înveţe pe români să „împartă maşina“

Maşina a devenit mai scumpă. Nemţii de la Sixt vor...

Autor: Bogdan Alecu

15.07.2015, 00:07 4394

Sixt, una dintre cele mai mari companii de rent-a-car la nivel mondial, are în plan extinderea serviciului de car-sharing DriveNow, realizat în parteneriat cu Grupul BMW în Europa Centrală şi de Est şi inclusiv în România.

„Serviciul va putea fi oferit şi în România. Dar este nevoie de o anumită populaţie în acel oraş, este nevoie de o populaţie de cel puţin jumătate de milion de locuitori, de o anumită structură de vârstă deoarece tinerii sunt mai dispuşi să împartă un vehicul decât cei dintr-o generaţie mai în vârstă“, a subliniat Ruediger Proske, Senior Vice­president, International Franchise Division în cadrul grupului german Sixt. În România grupul german este pre­zent indirect, prin compania Sixt New Kopel controlată de grupul israelian New Kopel care deţine în România franciza Sixt.

Serviciul DriveNow de car-sharing este disponibil în pre­zent în nouă oraşe din lume, dintre care cinci în Ger­mania şi două în SUA şi are o flotă de peste 3.000 de maşini şi jumătate de milion de utilizatori. Următoarele două ora­şe unde va fi lansat serviciul DriveNow sunt în Scandinavia potrivit oficialului companiei.

„Ne interesăm acum şi de Praga, dar aceste oraşe tre­buie să aibă sens din punct de vedere economic deoarece flota minimă este de 150 de maşini, altfel ar fi prea mică pentru a fi viabilă. În München avem spre exemplu 500“, a spus Proske.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO