Auto

Mazda a crescut cu 45% numărul maşinilor vândute în România. Cele mai vândute au fost SUV-urile de clasă mică CX-3

Mazda a crescut cu 45% numărul maşinilor vândute în...

Autor: Mona Scarisoreanu

05.01.2017, 11:58 194

Creşterea a fost determinată în principal de SUV-ul de clasă mică CX-3, care a contabilizat 476 de unităţi, adică 30% din totalul vânzărilor, podiumul fiind completat de Mazda3, cu 428 de unităţi şi de SUV-ul CX-5 cu 398 de unităţi.

Un alt model Mazda care a convins 15 cumpărători în 2016 a fost roadster-ul MX-5. Deţinătorul recordului pentru cel mai vândut roadster din toate timpurile a ajuns anul trecut la cea de-a 4 generaţie, printr-o transpunere originală a limbajului KODO, sufletul mişcării, în realitate. Anul acesta va urma versiunea MX-5 RF, cu acoperiş metalic, care aminteşte de stilul decapotabilelor de tip targa.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO