Mazda va prezenta în cadrul Salonului Auto de la Geneva în premieră în Europa conceptul Takeri, un sedan de clasă medie ce încorporează tehnologia Mazda i-ELOOP de frânare regenerativă. Acesta va fi prezentat alături de noua Mazda CX-5 şi un SUV compact crossover echipat cu gama de tehnologii SKYACTIVş1ţ Mazda. Astfel, conceptul Takeri anunţă designul viitoarei Mazda6, modelul de clasă medie al constructorului nipon.
Cea mai nouă adaptare a temei de design Mazda "KODO - Sufletul Mişcării", prin conceptul Takeri, aduce o nouă viziune în materie de stilizare pentru un sedan. TAKERI oferă o imagine asupra direcţiei viitoare a modelelor sedan de clasă medie, moştenind viziunea conceptului SHINARI, un coupe sport cu patru uşi prezentat anul trecut la Geneva. în spatele acestui exterior captivant, TAKERI integrează motorizarea diesel SKYACTIV-D echipată cu sistemul i-stop şi cutia automată cu şase rapoarte SKYACTIV-Drive.
TAKERI urmăreşte să obţină eficienţă maximă în consumul de energie fără a compromite performanţa Zoom-Zoom specifică Mazda. Acesta este primul model echipat cu i-ELOOP (Intelligent Energy Loop), primul sistem de frânare regenerativă al constructorului care foloseşte o soluţie Takeri urmăreşte să obţină eficienţă maximă în consumul de energie fără a compromite performanţa Zoom-Zoom specifică Mazda. Acesta este primul model echipat cu i-ELOOP (Intelligent Energy Loop), primul sistem de frânare regenerativă al constructorului care foloseşte o soluţie pentru a converti energia cinetică în electricitate în timpul frânării şi o stochează într-un capacitor electric cu două straturi. Puterea este apoi utilizată pentru a alimenta componente electrice, reducând astfel solicitarea motorului şi scăzând consumul de combustibil cu până la 10%.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels