Auto

Poşta Austriacă speră să strângă 10 mil. euro din „căsuţele poştale“ ale românilor

Poşta Austriacă speră să strângă 10 mil. euro din...

Autor: Mirabela Tiron

09.05.2014, 00:05 296
Compania PostMaster, controlată de Poşta Austriacă şi care furnizează servicii poştale şi livrează materiale publicitare în căsuţele poştale, aşteaptă o cifră de afaceri de 44 mil. lei (circa 10 mil. euro) în acest an, nivel în creştere cu 13% faţă de anul anterior şi comparabil cu cel din 2012, potrivit oficialilor companiei.
 
„Anul trecut cifra de afaceri a fost în scădere ca urmare a scă­derii valorii pieţei pe fondul ieşirii Real de pe piaţa de ma­te­riale publicitare (grupul Auchan a cumpărat de la Metro Group 20 de hipermarketuri Real la finalul lui 2012 - n.red.). Retai­lerul era în top trei clienţi ai noştri, furnizam pentru ei circa 100 de milioane de pliante anual“, a spus Marius Bene, di­rectorul general al companiei, numit la conducere la finalul anului trecut. El i-a înlocuit pe Mihai Preoţescu şi Mihai Bălaj, care conduceau împreună ope­ra­to­rul poştal. Printre clienţii companiei se numără Cora, Metro, IKEA şi alţii.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO