Auto

Service-uri de lux, metodă de a atrage clienţii, pe o piaţă auto în scădere

Service-uri de lux, metodă de a atrage clienţii, pe o piaţă auto în scădere

Autor: Bogdan Alecu

11.12.2010, 00:03 74

O strategie de dezvoltare "agresivă" se remarcă în cazulservice-urilor pentru automobile premium sau superlux. Dacă până în2008 inclusiv în statisticile Direcţiei de Regim Permise deConducere şi Înmatriculare a Vehiculelor apăreau zeci de modeleprecum Rolls Royce, Ferrari, Bentley sau Lamborghini, acum dealeriideschid service-uri care să repare modelele deja importate în aniide "boom". Automobile Bavaria, principalul dealer BMW de pe piaţalocală, business de aproape 130 mil. euro controlat de omul deafaceri Michael Schmidt, cel care a adus BMW pe piaţa locală în1994, a deschis în luna septembrie primul service oficial

Rolls-Royce din Europa de Sud-Est la Bucureşti, în cadrulcentrului BMW din Băneasa. În total, în România sunt înmatriculate57 de modele Rolls-Royce, iar la nivel regional se mai regăsescalte 20 în ţări precum Republica Moldova, Bulgaria şi Serbia,maşini care ar putea veni pentru revizii în cadrul noului service.Aceeaşi strategie a fost adoptată şi de celelalte mărciexclusiviste prezente oficial pe piaţa locală. Forza Rossa,importatorul Ferrari pe piaţa locală controlat de Ion Bazac, fostulministru al sănătăţii, a deschis service-ul în 2007, cu un anînaintea deschiderii showroomului, în timp ce Porsche România ademarat încă din 2008 operaţiunile pentru service-ul pentru marcaBentley şi ulterior şi pentru Lamborghini, în condiţiile în careshowroomurile oficiale ale celor două mărci vor fi inaugurate celmai probabil anul viitor. În prezent este amenajat un showroomtemporar pentru marca Bentley în clădirea Porsche România dinPipera.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO