Vânzările Mazda pe piaţa locală au înregistrat în 2010 ocreştere de 11% faţă de anul precedent, potrivit oficialilorcompaniei, la aproape 840 de maşini. "Dorim să menţinem acest trendascendent şi în 2011, pentru care am stabilit un obiectiv de 850 deunităţi vândute şi o cotă de piaţă de import de 1,2%", a declaratCristian Rigu, Country Manager Mazda pentru România.
Marca niponă este printre primele zece care au revenit anul trecutpe creştere, pe o piaţă care a scăzut cu aproape 20% anul trecut şi60% în 2009. Cea mai mare creştere a fost înregistrată de SUV-ulCX-7, cu circa 138 de unităţi, în creştere cu aproape 40%, urmat demodelul de clasă compactă Mazda3, care a avansat cu 34% faţă de2009, la 333 de unităţi. Cel de-al doilea cel mai bine vândut modelnipon a fost cel de clasă mică, Mazda2, cu aproape 250 de maşini,în avans cu 15% faţă de anul precedent.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels