Bănci și Asigurări

ABN si-a facut divizie de retail

22.04.2004, 00:00 28



Pentru a face fata concurentei tot mai puternice de pe piata, ABN AMRO Bank Romania, a cincea banca dupa valoarea activelor, si-a adus in echipa jucatori noi. Astfel, in fruntea nou formatei Divizii de Retail a fost numit Haris Hanif, iar Martin Bakelaar este noul director al Departamentului Piete Financiare, in locul lui Sergiu Manea, detasat la biroul din Londra al bancii.



Bakelaar, 44 de ani, a absolvit Institultul bancar si de Valori Mobiliare din Olanda, iar in ultimii 25 de ani a lucrat in cadrul Departamentului Piete Financiare al ABN AMRO, detinand mai multe functii la Rotterdam, Frankfurt si in Bahrain.



Haris Hanif, cu o experienta de 15 ani in domeniu, a detinut pana recent pozitia de Director al Diviziei de Retail la Citibank Cehia.



Aceste numiri survin dupa declaratia sefului bancii, Henk Mulder, din luna ianuarie, in care arata intentia ABN AMRO Romania de a aborda noi segmente de piata, in special cel de retail, unde cresterile sunt cele mai mari: "Cresterea va fi sustinuta prin dezvoltarea de noi segmente de afaceri, pe partea de consumer fianance, dar si printr-un grad mai mare de sofisticare al produselor existente pentru companii".



In prezent clientii bancii sunt in totalitate companii, insa banca doreste o extindere si pe sectorul persoanelor fizice, numai astfel putand sa-si coserve pozitia pe piata.



ABN AMRO Bank Romania (filiala a grupului ABN AMRO NV) detinea la sfarsitul anului 2003 active in valoare de 753 milioane de euro si o cota de piata de 5,2%.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO