Bănci și Asigurări

BRD, a treia bancă din România, raportează pentru T1/2021 un profit net de 218 mil. lei, în scădere cu 6,5%, la venituri stabile de 720 mil. lei

François Bloch, CEO, BRD:

Adoptarea instrumentelor digitale a continuat să accelereze, cu o creştere anuală de 22% a numărului de clienţi care utilizează în mod activ canalele la distanţă.  Ca atare, BRD a obţinut în primele trei luni ale acestui an o performanţă care de­monstrează adaptabilitatea modelului său de afaceri şi adecvarea măsurilor între­prinse ca răspuns la criză.

François Bloch, CEO, BRD: Adoptarea instrumentelor digitale a continuat să accelereze, cu o creştere anuală de 22% a numărului de clienţi care utilizează în mod activ canalele la distanţă. Ca atare, BRD a obţinut în primele trei luni ale acestui an o performanţă care de­monstrează adaptabilitatea modelului său de afaceri şi adecvarea măsurilor între­prinse ca răspuns la criză.

Autor: Cristina Bellu

07.05.2021, 00:08 261

♦ François Bloch, CEO: În pofida măsurilor restrictive încă în vigoare pentru combaterea celui de-al treilea val al pandemiei, BRD marchează un început de an solid. Creditele nou-acordate persoanelor fizice au crescut semnificativ, iar creditarea companiilor a fost impulsionată de finanţarea dinamică a IMM-urilor.

BRD-SocGen, a treia cea mai mare bancă de pe piaţa românească după active, a obţinut în primul trimestru (T1) din acest an un profit net de 218 mil. lei, în scădere cu 6,5% faţă de câştigul raportat pentru aceeaşi perioadă din 2020, în timp ce venitul net bancar a fost de 720 mil. lei, în scădere uşoară faţă de 721 mil. lei în T1/2020.

La nivelul întregului grup BRD, pro­fi­tul net a atins 222 mil. lei, cu 7,59% sub câş­ti­gul din T1/2020, iar venitul net bancar a fost de 759 mil. lei, cvasistabilă în com­paraţie cu nivelul din T1/2020, de 767 mil. lei, arată raportul trimestrial al băncii.

„În pofida măsurilor restrictive încă în vigoare pentru combaterea celui de-al trei­lea val al pandemiei, BRD marchează un început de an solid. Creditele nou-acor­date persoanelor fizice au crescut semni­fi­ca­tiv, iar creditarea companiilor a fost impul­sio­nată de finanţarea dinamică a IMM-urilor. De asemenea, am acordat cel mai mare credit verde de până acum din România, o dovadă a obiectivului nostru de a contribui la dezvoltarea unei lumi mai durabi­le“, spune François Bloch, CEO-ul BRD Groupe Societe Generale.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO