Bănci și Asigurări

BRD Finance si Renault: card cu reduceri la revizii

26.02.2008, 20:33 57

BRD Finance, divizia de credite de consum a BRD-SocGen si Renault Romania au lansat un card de credit co-brand care va aduce posesorilor o serie de reduceri si beneficii pentru platile efectuate in reteaua Renault.
Practic, posesorii cardului vor primi o reducere de 10% din costul reviziilor efectuate la service-urile Renault, iar oficialii companiei promit ca vor fi dezvoltate si alte campanii promotionale.
"Cardul permite atat finantarea, cat si fidelizarea clientilor nostri", spune Jean-Fran?ois Martin, director calitate si service in cadrul Renault. Pe langa discounturile acordate la plati, Renault va dezvolta si un program de loialitate, clientii urmand sa acumuleze puncte pentru utilizarea cardului, care pot fi ulterior folosite pentru achizitionarea altor produse ale constructorului auto. "Acest card este unic pe piata romaneasca si, din informatiile pe care le detin, Romania este doar a treia tara in care exista", a spus Patrick Gelin, presedinte si director general al BRD-SocGen.
Cardul, emis pe o platforma MasterCard, permite accesul la o linie de credit revolving cu un plafon de maximum 15.000 de lei. Pentru sumele utilizate si nerambursate in perioada de gratie, dobanda este de 2,2% pe luna, la care se mai adauga un comision de 0,5%. La reinnoirea cardului, BRD-Finance percepe un comision de 29 de lei.
Produsul este destinat exclusiv clientilor Renault persoane fizice. Astfel, producatorul auto il va distribui atat clientilor existenti, cat si celor care isi achizitioneaza un autoturism Renault, chiar in show-room-uri, unde vor fi instalate birouri ale BRD-Finance.
In cazul utilizarii in reteaua Renault, clientii vor avea o perioada de gratie de 47 de zile, timp in care nu se percepe dobanda pentru sumele utilizate. In cazul in care cardul este utilizat pentru plata la alti comercianti sau pentru retrageri de numerar clientul nu mai beneficiaza de perioada de gratie.
Piata cardurilor de credit co-brand a inceput sa se dezvolte in urma cu circa trei ani, cand Raiffeisen, BCR sau BRD-Finance au inceput sa lanseze parteneriate cu jucatori din retail, dar si din alte domenii.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO